Ryanair Holidays zniżkami zawalczy o klientów

Bloomberg

Ryanair chce mocniej wejść w touroperatorkę. Jedną z głównych kart przetargowych mają być zniżki dla stałych klientów

Kenny Jacobs, dyrektor marketingu Ryanaira, zapowiedział na śniadaniu biznesowym organizowanym przez magazyn „Travel Weekly”, że firma będzie mocniej promować wśród klientów imprezy pakietowane Ryanair Holidays.

Koncern z trudem rozwija tę część działalności. Jej większa reklama zacznie się z końcem tego roku.  Jacobs mówi, że skoro przewoźnik i tak obsługuje loty do miejsc wypoczynku, dla spółki sukcesem będzie, gdy choć 10 procent klientów połączy przelot z pakietem.

Ryanair prognozuje, że w tym roku z jego usług skorzysta 120 milionów pasażerów. 21 milionów z nich regularnie używa aplikacji mobilnej tego przewoźnika. – Rodziny i pary, które wchodzą na stronę Ryanaira, żeby zarezerwować tydzień lub dwa w Faro, Maladze i Alicante stanowią duży procent naszych rezerwacji – mówi dyrektor.

Jak opisuje, klienci będą zachęcani do spróbowania skorzystania z usług Ryanair Holidays poprzez rabaty na kolejne loty od przewoźnika. – Jeśli zarezerwujesz wakacje, damy ci zniżkę na loty. Przelejemy na konto My Ryanair 5 lub 10 funtów na przyszłe loty – zapowiada Jacobs. W ten sposób klienci mają być namawiani nie tylko do skorzystania z imprez zorganizowanych, ale też do rezerwacji pokojów hotelowych na stronie przewoźnika.

Jacobs nie podaje, jak duży ma być Ryanair Holidays. Jego zdaniem firma mocno zaznaczy jednak swoją obecność na rynku. – Nie mam konkretnych liczb, ale to będzie znacząca część biznesu, duża marka w segmencie imprez zorganizowanych – zapowiada dyrektor. Przyznaje jednak, że nie jest to propozycja dla wszystkich. – Zajmie trochę czasu zanim ludzie powiedzą „to strona, na której mogę zarezerwować całą ofertę wakacyjną”. Ale wielu Brytyjczyków wyjeżdżających na dwutygodniowe wczasy zauważy, że jest u nas po prostu taniej – przekonuje Jacobs.

Ryanair Holidays wystartował ponownie w Wielkiej Brytanii i Irlandii w marcu tego roku po tym jak czasowo musiał zawiesić działalność z powodu kłopotów we współpracy z pierwotnie wybranym partnerem. Premiera sprzedaży ofert pakietowanych odbyła się w grudniu 2016 roku. Obecnie gotowe wakacje od Ryanaira można kupić także w Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wersal i Muzeum d’Orsay zamknięte

Z powodu strajku pracowników pałac Ludwika XIV w Wersalu, słynne Muzeum d’Orsay z dziełami ...

Egipt i Tunezja znów przyciągają turystów

Egipt jest drugim – po Palestynie – kierunkiem, który notuje największy wzrost liczby zagranicznych ...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska

W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2,86 miliona pasażerów, o ...

Kraków – w czerwcu 12 procent pasażerów więcej

W czerwcu pasażerowie krakowskiego lotniska najchętniej planowali urlopy w: Hiszpanii, Portugalii, Grecji oraz we ...

Niemiecka turystyka ma już Centrum Kompetencji

Centrum Kompetencji Turystyki przy ministerstwie gospodarki i energii ma analizować trendy gospodarcze, technologiczne i ...

Lotnisko w Helsinkach lepiej uzbrojone

Przez Wielkanoc na głównym fińskim lotnisku Helsinki-Vantaa patrole policyjne będą uzbrojone w broń automatyczną. ...