Ryanair czeka na odzew 10 tysięcy pasażerów

Bloomberg

Ryanair podaje, że 3 procent z 315 tysięcy pasażerów, którym odwołał lot i zawiadomił ich o tym, nie skontaktowało się z nim

Wszyscy pasażerowie z 2100 skasowanych lotów – łącznie 315 tysięcy osób – było o tym poinformowanych w poniedziałek, 18 września. Do niedzieli (24 września), Ryanairowi odpowiedziało 305 tysięcy klientów. Przewoźnik nie podaje ile wybrało loty zastępcze, a ilu będzie musiał wypłacić odszkodowanie. Trzy procent pasażerów (9,5 tysiąca) nie skontaktowało się jeszcze z działem obsługi klienta Ryanair- wyjaśnia w komunikacie firma.

– Kolejny raz przepraszamy pasażerów, których loty zaplanowane na najbliższe 6 tygodni zostały odwołane – mówi cytowany w komunikacie Kenny Jacobs z Ryanaira. – Żadne kolejne loty nie zostały odwołane z uwagi na spiętrzenie urlopów pilotów. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, zatrudniliśmy dodatkowych pracowników w dziale obsługi klienta. Robimy wszystko, aby jak najszybciej odpowiedzieć na pytania i rozwiązać problemy, do których sami doprowadziliśmy, za co jeszcze raz szczerze przepraszam.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

W czerwcu zyskiwały noclegi nieskategoryzowane

Średnia cena noclegu w czerwcu wyniosła 256,04 złotych i była o 0,96 procent mniejsza ...

Tour Salon zaprasza na spotkania z podróżnikami

Katarzyna Pakosińska, Adam Wajrak, Jacek Hugo-Bader, Jarosław Kuźniar będą gośćmi lutowych targów turystycznych Tour ...

Centralny Port Lotniczy. Miraż megalotniska

Wraca pomysł budowy olbrzymiego centralnego portu lotniczego O tym, że projekt jest priorytetowy, powiedział ...

Andryszak: Podróże ruszą już tego lata. Na początek będą tanie

Już latem klienci będą wyjeżdżać z biurami podróży. Na początek ceny solidnie spadną, co ...

Hiszpańskie lotniska obniżą opłaty

W przyszłym roku w Hiszpanii opłaty lotniskowe pobierane od przewoźników będą mniejsze o 1,44 ...

Grecja obniża VAT na noclegi i jedzenie

Z 13 do 11 procent spadnie stawka VAT na zakwaterowanie w greckich hotelach, a ...