Ryanair czeka na odzew 10 tysięcy pasażerów

Bloomberg

Ryanair podaje, że 3 procent z 315 tysięcy pasażerów, którym odwołał lot i zawiadomił ich o tym, nie skontaktowało się z nim

Wszyscy pasażerowie z 2100 skasowanych lotów – łącznie 315 tysięcy osób – było o tym poinformowanych w poniedziałek, 18 września. Do niedzieli (24 września), Ryanairowi odpowiedziało 305 tysięcy klientów. Przewoźnik nie podaje ile wybrało loty zastępcze, a ilu będzie musiał wypłacić odszkodowanie. Trzy procent pasażerów (9,5 tysiąca) nie skontaktowało się jeszcze z działem obsługi klienta Ryanair- wyjaśnia w komunikacie firma.

– Kolejny raz przepraszamy pasażerów, których loty zaplanowane na najbliższe 6 tygodni zostały odwołane – mówi cytowany w komunikacie Kenny Jacobs z Ryanaira. – Żadne kolejne loty nie zostały odwołane z uwagi na spiętrzenie urlopów pilotów. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, zatrudniliśmy dodatkowych pracowników w dziale obsługi klienta. Robimy wszystko, aby jak najszybciej odpowiedzieć na pytania i rozwiązać problemy, do których sami doprowadziliśmy, za co jeszcze raz szczerze przepraszam.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wow Air – kolejny tani przewoźnik na trasie z USA do Europy

Islandzkie linie lotnicze Wow uruchamiają od tego weekendu supertanie loty z USA do Europy ...

IGHP: Rok pod znakiem danych osobowych i praw autorskich

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego zapowiada, że wesprze swoich członków przy wprowadzaniu nowych, unijnych przepisów ...

Szefowie TUI kupują akcje firmy

Prawie po milion euro wydali na akcje Grupy TUI jej prezes Friedrich Joussen i ...

Metropolo otworzył podwoje w Krakowie

To pierwszy w Europie hotel tej chińskiej marki. Wnętrza urządzone są w stylu chińskim, ...

Majorka karze za nielegalny wynajem

40 tysięcy euro kary dla właściciela obiektu i nawet 400 tysięcy euro dla portalu. ...

Ruszają loty z Moskwy do Kairu

Aeroflot i Egyptair uruchomiły rezerwacje biletów na loty z Moskwy do Kairu. Przez kilka ...