FlixBus i PolskiBus już z jedną stroną www

materiały prasowe

Dwa miesiące po ogłoszeniu współpracy FlixBus i PolskiBus zintegrowały systemy sprzedażowe. Klienci wchodzący na stronę Polskiego Busa zostają przekierowani do serwisu FlixBusa

– Połączenie systemów zakupowych to jeden z ważniejszych etapów integracji, dzięki któremu pasażerowie w Polsce będą mogli korzystać z wszelkich udogodnień, jakie oferuje FlixBus – komentuje, cytowany w komunikacie prasowym, Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska. – Wszystkie bilety wcześniej zakupione na PolskiBus.com oczywiście zachowują ważność. Przez okres przejściowy, do wejścia letniego rozkładu FlixBusa, podczas odprawy będzie obowiązywać lista papierowa i bilety w postaci QR kodu – na telefonie lub wydrukowanym bilecie – dodaje.

Dzięki integracji pasażerowie zyskają dostęp do większej siatki połączeń, łatwiejszych przesiadek między autobusami w ramach jednego biletu i szybkiej odprawy dzięki biletom w postaci QR kodu, skanowanego przez kierowcę. Będą mieli też możliwość korzystania z aplikacji mobilnej z dotychczasową siatką Polskiego Busa i programem Twój Przystanek.

W samych autokarach poza zmianą koloru z czerwonego na zielony pasażerowie przewoźnik wprowadził też większą przestrzeń na nogi, darmowy dostęp do Wi-Fi również za granicą i gniazdka elektryczne przy każdym siedzeniu. – Do tej pory już prawie 50 autobusów Polskiego Busa zmieniło barwy na zielone i zostało dostosowane do standardów FlixBusa – podkreśla Leman.

Jak opisuje, standardy FlixBusa dotyczą też bezpieczeństwa i ekologii. Każdy jeżdżący w zielonych barwach autobus wyposażony jest w systemy wspierania kierowcy, systemy awaryjnego hamowania i systemy ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

– Komfort i bezpieczeństwo pasażerów to dla nas sprawy priorytetowe, czego potwierdzeniem jest także przyznany nam niedawno certyfikat „Bezpieczny pasażer” Małopolskich Dworców Autobusowych w Krakowie – mówi Leman. – Przekierowanie sprzedaży da nam dodatkowo możliwość lepszego planowania letniej siatki połączeń i przeprowadzania promocji, z których pierwsze ruszą już wkrótce – zapowiada.

FlixBus, założony w Niemczech jako start-up w 2013 roku, podaje, że ma największą międzymiastową sieć połączeń autobusowych w Europie. Realizuje dziennie 250 tysięcy połączeń do 1400 kierunków w 26 krajach. Koncern współpracuje z 250 lokalnymi partnerami autobusowymi.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Małopolska – 40 mln złotych na trasy rowerowe

Małopolska: przygotowujemy nowe trasy dla turystów. Miłośnicy aktywnej turystyki znajdą wiele możliwości W Małopolsce ...

Hiszpania numerem jeden dla niemieckiego TUI

Hiszpania, a dalej Grecja i Włochy ex aequo z Niemcami – to tegoroczne ulubione ...

Gwiazda Morza Resort Spa & Sport oferuje m.in. rozbudowaną strefę spa i basenów. Jest tu też tzw. saunarium

Hotel dla bogatego seniora

Nasze społeczeństwo się bogaci. Ale i starzeje. Ofertę dla dojrzałego zamożnego klienta premium starają ...

Czy twoja firma jest gotowa na agentów?

Travel Trade Ready to nowa strona internetowa, na której firmy chcące sprzedawać usługi turystyczne ...

Oskar nowym przewoźnikiem Lecha Poznań

Centrum Turystyki Oskar, specjalizujące się w wycieczkach autokarowych, zostało nowym oficjalnym przewoźnikiem klubu sportowego ...

MSZ zaleca „szczególną ostrożność” podróżującym do Chorwacji

Ministerstwo Spraw Zagranicznych pisze w sekcji „Informacje dla podróżnych”, by z uwagi na dużą ...