Lux Express przyłącza się do sieci partnerów Polonusa

materiały prasowe

Estoński przewoźnik Lux Express podejmuje współpracę z siecią Polonus Partner. Lux Express jest największą firmą autokarową w krajach nadbałtyckich

W ramach pierwszego etapu współpracy pasażerowie zyskują możliwość zaplanowania przez stronę Polonusa wyjazdu z Warszawy do Wilna (trzy kursy dziennie). Dodatkowo udostępniona została możliwość rezerwowania podróży łączonej z Wilna do Lwowa z przesiadką w Warszawie – podaje Polonus w komunikacie.

– Sukces sieci Polonus Partner zachęcił nas do pójścia o krok dalej i nawiązania współpracy z firmą zagraniczną Lux Express, liderem rynku w krajach nadbałtyckich – mówi cytowany w komunikacie prezes Polonusa Maciej Acedański.

Dzięki współpracy Polonusa i Lux Express pasażerowie mogą zakupić w jednej transakcji bilety na podróż ze Lwowa do Wilna lub z Warszawy do Wilna. Przesiadka pomiędzy autokarami przewoźników odbywa się na Dworcu Autobusowym Warszawa Zachodnia, którego operatorem jest Polonus.

Polonus na trasie z Warszawy do Lwowa używa nowoczesnych autokarów marki Scania, wyposażonych w klimatyzację, rozkładane fotele, gniazdka z prądem i bezpłatny bezprzewodowy internet. W autokarach Lux Expressu działa też system rozrywki pokładowej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Włochy – nad morzem rekordowy ruch turystów

We włoskich miejscowościach nadmorskich notuje się rekordowy napływ turystów. Znacznie wzrosła liczba cudzoziemców, którzy ...

Niemcy: W turystyce się nie dorobisz

Przeciętny Niemiec zatrudniony w branży turystycznej zarabia o 10 procent mniej niż przedstawiciel jednej ...

W Egipcie otworzy się kolejne lotnisko

Lotnisko Berenice na południe od egipskiego kurortu Marsa Alam, które ma zacząć działać w ...

Gdańsk opowie o czasach wojny

Po trwającej 4,5 roku budowie, jutro otwarte zostanie dla zwiedzających Muzeum II Wojny Światowej ...

W biurach podróży ceny prawie powakacyjne

Wraz ze zbliżaniem się końca wakacji szkolnych ceny w biurach podróży spadają. Najbardziej przecenie ...

Promocja w internecie drenuje biura podróży

119 godzin mija średnio, zanim klient przeglądający strony internetowe firm turystycznych zdecyduje się na ...