Jak wyjaśnia biuro prasowe Emirates, logo Expo 2020 nawiązuje do pierścienia sprzed czterech tysięcy lat, znalezionego na stanowisku archeologicznym w Dubaju. Przedstawia otaczające pierścień koła i obręcze w trzech kolorach, które symbolizują motywy przewodnie wystawy: możliwości (pomarańczowy), zrównoważony rozwój (zielony) i mobilność (niebieski).

Pierwszy samolot promujący Expo przewoźnik zaprezentował już w 2017 roku. Pomalowanie wszystkich 40 zajęło łącznie 15 tysięcy godzin i ponad 14 miesięcy i należało do najbardziej ambitnych zadań ekipy Aircraft Appearance Centre (centrum wyglądu samolotów), zajmującej się malowaniem maszyn dubajskiego przewoźnika. Wzór promujący wystawę jest także jednym z największych, jakie kiedykolwiek naniesiono na kadłuby i osłony silników boeingów 777 i airbusów A380.

Ponadto Emirates promują światową wystawę poprzez system rozrywki pokładowej Ice, w którym pasażerowie znajdą podkasty i wywiady na temat wydarzenia, a także osobny kanał Expo 2020 Dubai. Przewoźnik przygotował również sześć zestawów akcesoriów, odpowiadających poszczególnym motywom przewodnim i kolorystycznym wystawy.

Wystawa Expo 2020 potrwa od 20 października 2020 roku do 10 kwietnia 2021 roku. Okolicznościowe grafiki będzie można oglądać na kadłubach samolotów do jej zakończenia. Przewoźnik prezentuje je również na swoim kanale na YouTubie.

Obecnie linie lotnicze Emirates latają bezpośrednio do 67 spośród 190 państw, które potwierdziły udział w Expo 2020, a jego partnerskie linie lotnicze Flydubai – do kolejnych 13.