Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy kupili bilety bezpośrednio na stronie internetowej przewoźnika lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani o zmianie drogą elektroniczną – czytamy w komunikacie linii lotniczej. Wizz Air oferuje im, że dostaną 120 procent pierwotnej wartości rezerwacji na konto klienta, które będą mogli wykorzystać przez kolejne 24 miesiące, kupując jego produkty i usługi.

„Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę. W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot 100 procent pierwotnej wartości rezerwacji”. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.

Kilka godzin wcześniej podobny komunikat wydał LOT.