Tour Salon – w tym roku mocna promocja polskich regionów

Tegoroczna odsłona targów turystycznych Tour Salon odbędzie się od 24 do 26 września w centrum wystawienniczym Międzynarodowe Targi Poznańskie, w tym samym czasie i miejscu, co targi kamperów Caravans Salon.

Publikacja: 08.06.2021 10:44

Tour Salon – w tym roku mocna promocja polskich regionów

Foto: Fot. materiały prasowe

Hasłem tegorocznego Tour Salonu będzie „Odkryj smak przygody”, targi mają bowiem zachęcać do odkrywania nowych miejsc, pasji i przyjemności płynącej z aktywnego spędzania czasu – informuje w komunikacie prasowym organizator Grupa MTP. I przede wszystkim, jak podkreśla, ma być przygodą – zabawą, czasem pozytywnych emocji.

– Podczas Tour Salon chcemy razem z wystawcami i partnerami zachęcać do aktywnego wypoczynku, koncentrując się mocno na promocji polskich regionów, choć mamy nadzieję, że nie zabraknie też wystawców z zagranicy – mamy już pierwsze zapytania. Aby wesprzeć branżę turystyczną, będziemy też podejmować działania stymulujące ruch turystyczny również poza sezonem wakacyjnym, zwłaszcza z wykorzystaniem bonu turystycznego – mówi dyrektor odpowiedzialny za Tour Salon Dariusz Muślewski, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Prezes POT: Bon turystyczny ma przyszłość

W programie targów nie zabraknie spotkań z podróżnikami (na głównej scenie targowej i w ramach 9. Festiwalu Podróżniczego Śladami Marzeń), a także atrakcji dla dzieci.

Równolegle odbywać się będą targi turystyki caravaningowej Caravans Salon, podczas których swoją ofertę pokażą czołowi producenci i dystrybutorzy pojazdów turystycznych w Polsce.

Hasłem tegorocznego Tour Salonu będzie „Odkryj smak przygody”, targi mają bowiem zachęcać do odkrywania nowych miejsc, pasji i przyjemności płynącej z aktywnego spędzania czasu – informuje w komunikacie prasowym organizator Grupa MTP. I przede wszystkim, jak podkreśla, ma być przygodą – zabawą, czasem pozytywnych emocji.

– Podczas Tour Salon chcemy razem z wystawcami i partnerami zachęcać do aktywnego wypoczynku, koncentrując się mocno na promocji polskich regionów, choć mamy nadzieję, że nie zabraknie też wystawców z zagranicy – mamy już pierwsze zapytania. Aby wesprzeć branżę turystyczną, będziemy też podejmować działania stymulujące ruch turystyczny również poza sezonem wakacyjnym, zwłaszcza z wykorzystaniem bonu turystycznego – mówi dyrektor odpowiedzialny za Tour Salon Dariusz Muślewski, cytowany w komunikacie.

Popularne Trendy
Hiszpania: Zapytamy mieszkańców, co myślą o turystach
Popularne Trendy
Ekspert: Za dużo mieszkań turystycznych w Hiszpanii. To wymyka się spod kontroli
Popularne Trendy
Przybywa turystów. Najbardziej korzystają kwatery prywatne, znikają agroturystyki
Popularne Trendy
Turystyczni blogerzy stają w szranki. „Odkrywamy niezwykłe polskie miejsca”
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Popularne Trendy
Idealne wakacje Polaka? Plaża, all inclusive i animacje dla dzieci