Jak informuje biuro prasowe inwestora, Bayerische Zugspitzbahn Bergbahn, zaprojektowanie i realizacja inwestycji zajęły 6 lat, a prace często prowadzone były w skrajnie trudnych warunkach na wysokości 3000 m n.p.m.Nowa kolejka zastąpi poprzednią, którą co roku na Zugspitze dostawało się pół miliona ludzi.
Uruchomione zostaną dwie oszklone kabiny, mogące przewieźć na szczyt do 580 pasażerów na godzinę. W trakcie kursu kabiny będą mijały mierzący 127 m stalowy pylon - najwyższy na świecie, jeśli chodzi o kolej linową - pokonując na jednym odcinku największą na świecie różnicę poziomów wynoszącą 1945 metrów. Kolej przemieszczać się będzie po najdłuższym na świecie odcinku bez podpory, wynoszącym 3213 metrów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas