Aktualizacja: 14.12.2015 07:03 Publikacja: 14.12.2015 07:03
Foto: materiały prasowe
Przeszło trzydziestu dziennikarzy, blogerów, touroperatorów oraz dyplomatów wzięło udział w niecodziennej konferencji zorganizowanej na łodzi w Amsterdamie - relacjonuje w komunikacie prasowym wicedyrektor tamtejszego biura Polskiej Organizacji Turystycznej Andrzej Pawluszek.
Formę promocji ZOPOT zapożyczył z holenderskich linii lotniczych KLM, które w maju promowały nowe połączenie lotnicze z Amsterdamu do Krakowa. Wówczas zaproszono kilkudziesięciu gości do barki zacumowanej niedaleko krakowskiego hotelu Sheraton.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas