Rainbow Tours szczególnie podkreśla, że jego atuty w organizowaniu wyjazdów do dalekich, egzotycznych krajów to doświadczenie i "zespół pilotów-pasjonatów, którzy współpracują z touroperatorem od wielu lat i wiedzą, jak odkrywać egzotyczne miejsca i jak ciekawie o nich opowiadać".
- Jesteśmy postrzegani jako lider, bo nie boimy się wyzwań, nowych miejsc oraz rozwiązań - mówi cytowany w komunikacie firmy menedżer ds. komunikacji Radomir Świderski. - Dzięki temu z roku na rok jest ona coraz bogatsza i zróżnicowana. Wychodzimy z założenia, że prawdziwa miłość do podróżowania, którą mają nasi piloci, dodatkowo uwiarygadnia naszą ofertę i decyduje o jej wyjątkowości.
Rainbow Tours zapewnia, że ma największy spośród biur podróży, wybór kierunków, w tym wiele unikatowych i z przelotami dreamlinerem bezpośrednio do Meksyku, RPA, Wietnamu, Tajlandii, Sri Lank i na Kubę.
- W reklamach wykorzystaliśmy wyraziste i charakterystyczne fotografie egzotycznych miejsc - piękne i barwne zwierzęta, spektakularne krajobrazy, przykuwające uwagę twarze - mówi Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny agencji Fat Baby, która przygotowała materiały do kampanii.
Wspólny dla niej jest elementy graficzny w postaci litery „R" zaczerpniętej z logotypu firmy i obwiedzionej ramką.