Rainbow Tours: U nas prawdziwa egzotyka

Wystartowała kampania Rainbow Tours "Prawdziwa egzotyka". "Jej celem jest pokazanie, na czym polega prawdziwa, egzotyczna przygoda" - przekonuje biuro podróży

Publikacja: 06.05.2014 16:44

Rainbow Tours: U nas prawdziwa egzotyka

Foto: Materiały Promocyjne

Rainbow Tours szczególnie podkreśla, że jego atuty w organizowaniu wyjazdów do dalekich, egzotycznych krajów to doświadczenie i "zespół pilotów-pasjonatów, którzy współpracują z touroperatorem od wielu lat i wiedzą, jak odkrywać egzotyczne miejsca i jak ciekawie o nich opowiadać".

- Jesteśmy postrzegani jako lider, bo nie boimy się wyzwań, nowych miejsc oraz rozwiązań - mówi cytowany w komunikacie firmy menedżer ds. komunikacji Radomir Świderski. - Dzięki temu z roku na rok jest ona coraz bogatsza i zróżnicowana. Wychodzimy z założenia, że prawdziwa miłość do podróżowania, którą mają nasi piloci, dodatkowo uwiarygadnia naszą ofertę i decyduje o jej wyjątkowości.

Rainbow Tours zapewnia, że ma największy spośród biur podróży, wybór kierunków, w tym wiele unikatowych i z przelotami dreamlinerem bezpośrednio do Meksyku, RPA, Wietnamu, Tajlandii, Sri Lank i na Kubę.

- W reklamach wykorzystaliśmy wyraziste i charakterystyczne fotografie egzotycznych miejsc - piękne i barwne zwierzęta, spektakularne krajobrazy, przykuwające uwagę twarze - mówi Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny agencji Fat Baby, która przygotowała materiały do kampanii.

Wspólny dla niej jest elementy graficzny w postaci litery „R" zaczerpniętej z logotypu firmy i obwiedzionej ramką.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji, w Internecie, radiu, OOH i tradycyjnych materiałach drukowanych rozkładanych w oddziałach Rainbow Tours i w biurach podróży sprzedających oferty różnych touroperatorów.

Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway com.

Rainbow Tours szczególnie podkreśla, że jego atuty w organizowaniu wyjazdów do dalekich, egzotycznych krajów to doświadczenie i "zespół pilotów-pasjonatów, którzy współpracują z touroperatorem od wielu lat i wiedzą, jak odkrywać egzotyczne miejsca i jak ciekawie o nich opowiadać".

- Jesteśmy postrzegani jako lider, bo nie boimy się wyzwań, nowych miejsc oraz rozwiązań - mówi cytowany w komunikacie firmy menedżer ds. komunikacji Radomir Świderski. - Dzięki temu z roku na rok jest ona coraz bogatsza i zróżnicowana. Wychodzimy z założenia, że prawdziwa miłość do podróżowania, którą mają nasi piloci, dodatkowo uwiarygadnia naszą ofertę i decyduje o jej wyjątkowości.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"