Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.06.2019 07:22 Publikacja: 05.06.2019 07:22
Foto: Materiały promocyjne
Oprócz logo w kształcie czerwonego serca, w jakie układa się nazwa „Canada", powstał slogan „For glowing hearts" (z ang. „dla płonących serc") nawiązujący do hymnu narodowego kraju. Stratedzy marki Kanada jako kierunku turystycznego postawili na wywołanie silnych emocji u odwiedzających.
- Dzisiejsi podróżni potrzebują czegoś więcej niż doświadczeń, chcą być do głębi poruszeni - mówi przewodniczący rady nadzorczej Destination Canada, organizacji zajmującej się promocją tego kraju, Ben Cowan-Dewar. Tłumaczy on, że u podstaw nowej linii działania leży przekonanie, że podróż powinna zmieniać człowieka.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas