Reklama

Kanada ma nowe logo. Liczy na wzbudzenie emocji u turystów

Czerwony napis „Canada” wpisany w kształt serca to nowy symbol tego kraju jako kierunku turystycznego. Wraz z nim pojawiło się też nowe hasło promocyjne

Publikacja: 05.06.2019 07:22

Kanada ma nowe logo. Liczy na wzbudzenie emocji u turystów

Foto: Materiały promocyjne

Oprócz logo w kształcie czerwonego serca, w jakie układa się nazwa „Canada", powstał slogan „For glowing hearts" (z ang. „dla płonących serc") nawiązujący do hymnu narodowego kraju. Stratedzy marki Kanada jako kierunku turystycznego postawili na wywołanie silnych emocji u odwiedzających.

- Dzisiejsi podróżni potrzebują czegoś więcej niż doświadczeń, chcą być do głębi poruszeni - mówi przewodniczący rady nadzorczej Destination Canada, organizacji zajmującej się promocją tego kraju, Ben Cowan-Dewar. Tłumaczy on, że u podstaw nowej linii działania leży przekonanie, że podróż powinna zmieniać człowieka.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama