Neckermann zorganizował w ostatni piątek, 12 kwietnia, w warszawskim hotelu Intercontinental galę dla około 200 agentów turystycznych, którym chciał podziękować za współpracę w poprzednim roku. Jak deklarował prezes Maciej Nykiel otwierając wieczór, jego firma „zawsze była, jest i będzie z agentami", będzie wspierać największą ich organizację, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych, i kierować się w kontaktach z nimi zasadami partnerskimi. Podczas gali wręczył najlepszym sprzedawcom pamiątkowe plakietki.
Czytaj też: "Neckermann odkrywa się przed agentami turystycznymi".
Prezes Neckermanna ogłosił też nowość - agenci mogą zmienić formę współpracy z touroperatorem na formułę nazwaną „omnichannel". Główna korzyść działających na tej zasadzie sprzedawców polega na tym, że biuro podróży przekierowuje do nich klientów, którzy trafili na jego stronę internetową. Daje im też większą prowizję i większe zniżki na ich własne wyjazdy.
Nykiel wyjaśnił, że omnichannel to formuła współpracy pośrednia między tą, która łączy jego firmę ze zwykłym agentem a relacją z franczyzobiorcą.
W tej chwili Neckermann ma 46 biur franczyzowych, a w maju zamierza otworzyć kolejnych pięć. Natomiast biur, które już zdecydowały się działać w formule omnichannel jest 40. - Zapraszamy – zachęcał agentów Nykiel. - Wystarczy się zgłosić, nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych warunków.