Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.04.2019 07:10 Publikacja: 12.04.2019 07:10
Foto: AFP
Kampania nosi tytuł „Return trip", czyli podróż w obie strony, a jej celem jest uświadomienie niebezpieczeństw związanych z nadużywaniem alkoholu w czasie urlopu - donosi portal Travel Weekly. Na jej potrzeby powstała strona internetowa returntrip.eu.
Autorzy kampanii - samorząd lokalny z Calvii, któremu podlega kurort wypoczynkowy Magaluf - wykorzystują poruszające obrazy: czarno-białe zdjęcia młodych ludzi na wózkach inwalidzkich i rozpaczających przyjaciół i rodziny. W ten sposób chcą unaocznić, jaki wpływ na zdrowie fizyczne i stan psychiczny mogą mieć skutki wypadków, które zdarzyły się w stanie nietrzeźwości.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas