eSky rośnie dwucyfrowo

W 2018 roku Grupa eSky, agent turystyczny działający online, wypracowała prawie 1,5 miliarda złotych przychodów ze sprzedaży, z czego 180 milionów złotych to przychody netto

Publikacja: 04.03.2019 12:59

eSky rośnie dwucyfrowo

Foto: eSKY.pl

Wartość ubiegłorocznej sprzedaży Grupy eSky (Total Transaction Value - TTV) wyniosła prawie 1,5 miliarda złotych, a przychody netto (czyli tzw. marża brutto - przed odjęciem kosztów) - 180 milionów złotych, podaje eSky w komunikacie. Oznacza to wzrost TTV o 41 procent, a przychodów netto o ponad 35 procent w porównaniu z rokiem 2017.

Liczba dokonanych za pośrednictwem serwisu eSky rezerwacji lotniczych była większa o 44 procent i wyniosła ponad 1,2 miliona. Z kolei liczba użytkowników aktywnie korzystających z serwisu wzrosła do 180 milionów, a liczba pobrań aplikacji do 3,6 miliona.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"