eSky rośnie dwucyfrowo

W 2018 roku Grupa eSky, agent turystyczny działający online, wypracowała prawie 1,5 miliarda złotych przychodów ze sprzedaży, z czego 180 milionów złotych to przychody netto

Publikacja: 04.03.2019 12:59

eSky rośnie dwucyfrowo

Foto: eSKY.pl

Wartość ubiegłorocznej sprzedaży Grupy eSky (Total Transaction Value - TTV) wyniosła prawie 1,5 miliarda złotych, a przychody netto (czyli tzw. marża brutto - przed odjęciem kosztów) - 180 milionów złotych, podaje eSky w komunikacie. Oznacza to wzrost TTV o 41 procent, a przychodów netto o ponad 35 procent w porównaniu z rokiem 2017.

Liczba dokonanych za pośrednictwem serwisu eSky rezerwacji lotniczych była większa o 44 procent i wyniosła ponad 1,2 miliona. Z kolei liczba użytkowników aktywnie korzystających z serwisu wzrosła do 180 milionów, a liczba pobrań aplikacji do 3,6 miliona.

- Ubiegły rok był dla nas jednym z najlepszych - komentuje wiceprezes i dyrektor marketingu Grupy eSky Łukasz Neska, cytowany w komunikacie.

- Weszliśmy aż na 10 nowych rynków. Grupa eSky jest już obecna w każdym kraju Ameryki Łacińskiej, dlatego w 2018 roku zdecydowaliśmy się udostępnić naszą ofertę Brytyjczykom, Irlandczykom, Hiszpanom, Portugalczykom, Francuzom, Grekom, a także mieszkańcom Serbii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny oraz Czarnogóry. W tym roku wejdziemy na kolejne rynki,  między innymi do pozostałych krajów europejskich. Mówiąc o skali planowanej ekspansji, mam na myśli potrojenie, w porównaniu z rokiem ubiegłym, liczby nowych rynków - zapowiada Łukasz Neska.

Czytaj też: "Grupa eSky poszukuje inwestora finansowego".

W tym roku Grupa eSky zamierza też rozbudować siatkę połączeń, zwłaszcza do krajów azjatyckich i afrykańskich (obecnie oferta eSkya obejmuje ponad 950 przewoźników).

- Myślimy o ulepszeniu oferty dostępnej w ramach lotów łączonych, pracujemy nad optymalizacją działania całej technologii oraz poprawą algorytmów wyszukań. Skupimy się także na dalszym rozwoju oferty pakietowej „lot+hotel" - dodaje Łukasz Neska.

Wartość ubiegłorocznej sprzedaży Grupy eSky (Total Transaction Value - TTV) wyniosła prawie 1,5 miliarda złotych, a przychody netto (czyli tzw. marża brutto - przed odjęciem kosztów) - 180 milionów złotych, podaje eSky w komunikacie. Oznacza to wzrost TTV o 41 procent, a przychodów netto o ponad 35 procent w porównaniu z rokiem 2017.

Liczba dokonanych za pośrednictwem serwisu eSky rezerwacji lotniczych była większa o 44 procent i wyniosła ponad 1,2 miliona. Z kolei liczba użytkowników aktywnie korzystających z serwisu wzrosła do 180 milionów, a liczba pobrań aplikacji do 3,6 miliona.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił