Agent dzwoni do klienta i zarabia więcej

Niemiecka organizacja Best-Reisen zrzeszająca biura agencyjne testuje nowy sposób sprzedaży usług dodatkowych

Publikacja: 21.02.2019 06:14

Agent dzwoni do klienta i zarabia więcej

Foto: Bloomberg

Organizator informuje agenta, że wysłał klientowi komplet dokumentów podróży, a doradca dzwoni wówczas do turysty i proponuje mu zakup usług dodatkowych, takich jak rezerwacja parkingu przy lotnisku, wynajem samochodu czy wycieczka fakultatywna. W ten sposób agencja może zwiększyć swoje przychody.

Czytaj też: "Best-Reisen daje agentom więcej zarobić".

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"