Agent dzwoni do klienta i zarabia więcej

Niemiecka organizacja Best-Reisen zrzeszająca biura agencyjne testuje nowy sposób sprzedaży usług dodatkowych

Publikacja: 21.02.2019 06:14

Agent dzwoni do klienta i zarabia więcej

Foto: Bloomberg

Organizator informuje agenta, że wysłał klientowi komplet dokumentów podróży, a doradca dzwoni wówczas do turysty i proponuje mu zakup usług dodatkowych, takich jak rezerwacja parkingu przy lotnisku, wynajem samochodu czy wycieczka fakultatywna. W ten sposób agencja może zwiększyć swoje przychody.

Czytaj też: "Best-Reisen daje agentom więcej zarobić".

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"