Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielka Brytania promuje się przez Airbnb

Narodowa Agencja ds. Turystyki VisitBritain/VisitEngland współpracuje z Airbnb przy promocji rodzimych atrakcji turystycznych. Kontrakt opiewa na pół miliona funtów

Publikacja: 15.02.2019 05:40

Wielka Brytania promuje się przez Airbnb

Foto: AFP

VisitBritain/VisitEngland chce przyciągnąć do kraju jeszcze więcej turystów z zagranicy, ale też zainteresować krajowymi atrakcjami samych Brytyjczyków. Chodzi o wypromowanie mniej popularnych wydarzeń i miejsc, takich jak warsztaty rzemieślnicze czy wycieczki prowadzone przez lokalnych pasjonatów.

Na współpracy agencji z Airbnb skorzystają też lokalni przedsiębiorcy, którzy pozyskają nowych klientów. Umowa zakłada kooperację nie tylko z firmami, ale też organizacjami turystycznymi Szkocji i Walii. Wartość kontraktu to pół miliona funtów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama