Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielka Brytania promuje się przez Airbnb

Narodowa Agencja ds. Turystyki VisitBritain/VisitEngland współpracuje z Airbnb przy promocji rodzimych atrakcji turystycznych. Kontrakt opiewa na pół miliona funtów

Publikacja: 15.02.2019 05:40

Wielka Brytania promuje się przez Airbnb

Foto: AFP

VisitBritain/VisitEngland chce przyciągnąć do kraju jeszcze więcej turystów z zagranicy, ale też zainteresować krajowymi atrakcjami samych Brytyjczyków. Chodzi o wypromowanie mniej popularnych wydarzeń i miejsc, takich jak warsztaty rzemieślnicze czy wycieczki prowadzone przez lokalnych pasjonatów.

Na współpracy agencji z Airbnb skorzystają też lokalni przedsiębiorcy, którzy pozyskają nowych klientów. Umowa zakłada kooperację nie tylko z firmami, ale też organizacjami turystycznymi Szkocji i Walii. Wartość kontraktu to pół miliona funtów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama