Aktualizacja: 15.02.2019 05:40 Publikacja: 15.02.2019 05:40
Foto: AFP
VisitBritain/VisitEngland chce przyciągnąć do kraju jeszcze więcej turystów z zagranicy, ale też zainteresować krajowymi atrakcjami samych Brytyjczyków. Chodzi o wypromowanie mniej popularnych wydarzeń i miejsc, takich jak warsztaty rzemieślnicze czy wycieczki prowadzone przez lokalnych pasjonatów.
Na współpracy agencji z Airbnb skorzystają też lokalni przedsiębiorcy, którzy pozyskają nowych klientów. Umowa zakłada kooperację nie tylko z firmami, ale też organizacjami turystycznymi Szkocji i Walii. Wartość kontraktu to pół miliona funtów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas