Klienci mogą wybierać wyjazdy do 25 miejsc wakacyjnych, w tym na Majorkę, Kretę, Kos, Rodos, Teneryfę, Cypr, do Bułgarii, Tunezji, Egiptu i na Riwierę Turecką. W systemach rezerwacyjnych dostępna jest też już większa część (50 kierunków) programu podróży do dalekich krajów, w tym na Kubę, do Meksyku, Dominikany, Indonezji, Tajlandii, na Malediwy, Mauritius, Seszele, do Dubaju, Namibii i RPA. W ofercie znalazły się zarówno typowe imprezy turystyczne, jak i do samodzielnego złożenia w ramach pakietowania dynamicznego i same noclegi. W kategorii wypadów do miast i podróży z dojazdem własnym do wyboru jest ponad 6,5 tysiąca hoteli i domów wakacyjnych, między innymi w Polsce. Do sprzedaży wprowadzono też wizyty w parkach rozrywki.
Wcześniej Thomas Cook poinformował, że ulepszył serwis na brytyjskiej stronie internetowej, dzięki zastosowaniu rozwiązań technologicznych Grupy Expedia, która dostarcza część produktu Cookowi. Oba koncerny zawarły w zeszłym roku umowę o współpracy. Dzięki temu liczba hoteli w systemie Cooka zwiększyła się do ponad 100 tysięcy. Technologia Expedii ma pomóc koncernowi zwiększyć liczbę rezerwacji zakładanych przez internet na jego stronach. Do końca lipca tego roku sprzedaż online w Wielkiej Brytanii wzrosła o 37 procent.