Na setkę stoisk przynajmniej połowę stanowią producenci oliwek, oliwy, serów, miodów, win czy kosmetyków, poszukujące w Polsce kontrahentów. Są też przedstawiciele greckich hoteli, regionów i wysp. Większe stoiska wystawiły: środkowa Grecja, Peloponez, Wschodnia Macedonia i Tracja, wyspy morza Egejskiego i Jońskiego, a także Hersonissos na Krecie.
Polską turystykę reprezentują znani touroperatorzy: TUI, Coral Travel, Neckermann Podróże, Mouzenidis Travel, Best Reisen, 7islands. Oni z kolei nastawieni są na kontakty z turystami. Przygotowali dla nich konkursy, kąciki dla dzieci, vouchery.
- Pracujemy nad ponownym zainteresowaniem Polaków Półwyspem Chalcydyckim i Riwierą Olimpijską, które były kiedyś popularne jako miejsca, do których Polacy jeździli samochodami. Teraz mogą tam polecieć samolotami – opowiada dyrektor do spraw marketingu i członek zarządu Mouzenidis Travel Beniamin Vafidis.
Jak mówi, agenci turystyczni proszą też o Zakintos. – Panuje moda na tę wyspę. Wszyscy chcą zobaczyć słynną zatokę szkieletów, w której na plaży stoi wrak statku.
Mouzenidis przygotował na targi koło fortuny, dzięki któremu odwiedzający, którzy ostawią swoje dane. mogą wygrać nagrody.