Aktualizacja: 25.09.2017 17:04 Publikacja: 25.09.2017 17:04
Foto: Bloomberg
Wszyscy pasażerowie z 2100 skasowanych lotów – łącznie 315 tysięcy osób – było o tym poinformowanych w poniedziałek, 18 września. Do niedzieli (24 września), Ryanairowi odpowiedziało 305 tysięcy klientów. Przewoźnik nie podaje ile wybrało loty zastępcze, a ilu będzie musiał wypłacić odszkodowanie. Trzy procent pasażerów (9,5 tysiąca) nie skontaktowało się jeszcze z działem obsługi klienta Ryanair- wyjaśnia w komunikacie firma.
- Kolejny raz przepraszamy pasażerów, których loty zaplanowane na najbliższe 6 tygodni zostały odwołane - mówi cytowany w komunikacie Kenny Jacobs z Ryanaira. - Żadne kolejne loty nie zostały odwołane z uwagi na spiętrzenie urlopów pilotów. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, zatrudniliśmy dodatkowych pracowników w dziale obsługi klienta. Robimy wszystko, aby jak najszybciej odpowiedzieć na pytania i rozwiązać problemy, do których sami doprowadziliśmy, za co jeszcze raz szczerze przepraszam.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas