Reklama

Ryanair czeka na odzew 10 tysięcy pasażerów

Ryanair podaje, że 3 procent z 315 tysięcy pasażerów, którym odwołał lot i zawiadomił ich o tym, nie skontaktowało się z nim

Publikacja: 25.09.2017 17:04

Ryanair czeka na odzew 10 tysięcy pasażerów

Foto: Bloomberg

Wszyscy pasażerowie z 2100 skasowanych lotów – łącznie 315 tysięcy osób – było o tym poinformowanych w poniedziałek, 18 września. Do niedzieli (24 września), Ryanairowi odpowiedziało 305 tysięcy klientów. Przewoźnik nie podaje ile wybrało loty zastępcze, a ilu będzie musiał wypłacić odszkodowanie. Trzy procent pasażerów (9,5 tysiąca) nie skontaktowało się jeszcze z działem obsługi klienta Ryanair- wyjaśnia w komunikacie firma.

- Kolejny raz przepraszamy pasażerów, których loty zaplanowane na najbliższe 6 tygodni zostały odwołane - mówi cytowany w komunikacie Kenny Jacobs z Ryanaira. - Żadne kolejne loty nie zostały odwołane z uwagi na spiętrzenie urlopów pilotów. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, zatrudniliśmy dodatkowych pracowników w dziale obsługi klienta. Robimy wszystko, aby jak najszybciej odpowiedzieć na pytania i rozwiązać problemy, do których sami doprowadziliśmy, za co jeszcze raz szczerze przepraszam.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama