Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.06.2017 08:28 Publikacja: 09.06.2017 08:28
Foto: Pixabay
Lawinowo rośnie w Wielkiej Brytanii liczba fałszywych reklamacji składanych przez turystów, którzy rzekomo zatruli się podczas pobytu na zagranicznych wakacjach. Zdaniem touroperatorów stoi za tym agresywna polityka firm zajmujących się odzyskiwaniem odszkodowań z tego tytułu. Namawiają one klientów z Wysp do złożenia pozwu i reprezentują ich w procesach o rekompensaty. Za swoje usługi podmioty te otrzymują prowizje sięgające 50 procent wynegocjowanej kwoty.
Brytyjski magazyn i portal branżowy "Travel Weekly" zorganizował więc akcję zatytułowaną „Pomóż nam walczyć z fałszywymi reklamacjami". W projekt włączyli się duzi touroperatorzy z Wysp, w tym TUI, Thomas Cook i Jet2holidays.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas