Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.12.2016 08:11 Publikacja: 16.12.2016 08:11
Foto: materiały prasowe
W wyjeździe, zorganizowanym na początku grudnia, wzięły udział 183 osoby, w tym agenci TUI Nederland, przedstawiciele holenderskiej prasy branżowej - "TravMedia", "Travelution" i "TravelPro" - oraz blogerzy turystyczni.
- TUI Nederland to niewątpliwy lider na holenderskim rynku turystycznym, zatrudniający 2,5 tysiąca osób w samej Holandii, dysponujący także własną flotą powietrzną – mówi Magdalena Stoch z ZOPOT Amsterdam, cytowana w komunikacie prasowym. W roku 2015 TUI Nederland sprzedało wyjazdy wakacyjne 1,6 miliona holenderskich turystów. Jak wyjaśnia ZOPOT, po rozszerzeniu w 2016 roku oferty turystycznej do Krakowa o nowe hotele i wycieczki za miasto, powstała potrzeba zorganizowania podróży szkoleniowej dla najlepszych agentów touroperatora, w celu poszerzenia ich wiedzy o sprzedawanym produkcie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas