Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.12.2016 08:11 Publikacja: 16.12.2016 08:11
Foto: materiały prasowe
W wyjeździe, zorganizowanym na początku grudnia, wzięły udział 183 osoby, w tym agenci TUI Nederland, przedstawiciele holenderskiej prasy branżowej - "TravMedia", "Travelution" i "TravelPro" - oraz blogerzy turystyczni.
- TUI Nederland to niewątpliwy lider na holenderskim rynku turystycznym, zatrudniający 2,5 tysiąca osób w samej Holandii, dysponujący także własną flotą powietrzną – mówi Magdalena Stoch z ZOPOT Amsterdam, cytowana w komunikacie prasowym. W roku 2015 TUI Nederland sprzedało wyjazdy wakacyjne 1,6 miliona holenderskich turystów. Jak wyjaśnia ZOPOT, po rozszerzeniu w 2016 roku oferty turystycznej do Krakowa o nowe hotele i wycieczki za miasto, powstała potrzeba zorganizowania podróży szkoleniowej dla najlepszych agentów touroperatora, w celu poszerzenia ich wiedzy o sprzedawanym produkcie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas