Firma będzie teraz miała trzech wiceprezesów: Piotra Okienczyca odpowiadającego za sprawy operacyjne, Marcina Daniła, wiceprezes ds. korporacyjnych i Leszka Chorzewskiego odpowiedzialnego za finanse, handel oraz marketing.

Leszek Chorzewski w przeszłości pracował w Locie, gdzie był dyrektorem ds komunikacji i public relations i rzecznikiem prasowym. Drugi raz odszedł ze spółki w grudniu 2012 roku, po tym jak zarząd LOT-u ujawnił gigantyczne straty i wystąpił o pomoc publiczną. Pracował we własnej agencji PR, był też rzecznikiem prasowym Aeroklubu Polskiego. Jest autorem książki o kapitanie Tadeuszu Wronie i jego słynnym lądowaniu bez wysuniętego podwozia w 2011 roku na Okęciu. Chorzewski ma kierować lotniskiem do czasu wybrania w konkursie nowego szefa portu.

Piotr Okienczyc kierował Modlinem od 2006 roku i był zwolennikiem utrzymania niezależności tego podwarszawskiego lotniska. Serwis Fly4Free jest zdania, że jego dymisja została spowodowana przez Państwowe Porty Lotnicze, posiadające 33 procent udziałów w Modlin Airport, a cała zmiana ma ułatwić szybkie stworzenie duoportu - między innymi przez połączenie obu lotnisk koleją - z lotniskiem Chopina, którym kieruje Mariusz Szpikowski.

Lotnisko w Modlinie jest piątym pod względem ruchu pasażerów największym polskim portem lotniczym za Chopinem, Krakowem, Gdańskiem i Katowicami. W 2015 roku skorzystało z niego 2,6 mln pasażerów, a stale lata stamtąd wyłącznie jedna linia lotnicza - irlandzki niskokosztowy Ryanair.

Umowy Modlina z Ryanairem, otoczone tajemnicą, tak jak zastrzegli sobie to Irlandczycy, były w przeszłości źródłem napięć między szefami PPL a zarządem Modlina. Lotnisko w Modlinie może odprawić około 5 mln pasażerów rocznie. Port był nagradzany jako najszybciej rozwijający się w Europie.