Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.02.2019 05:30 Publikacja: 05.02.2019 05:30
Foto: AFP
Pierwszy weekend roku, tzw. Sunshine Saturday, był dla TUI najlepszy pod względem sprzedaży w całym okresie rozliczeniowym. W tym czasie najaktywniejsi byli Brytyjczycy i Niemcy, a najwięcej rezerwacji od nich wpłynęło 12 stycznia.
W samych Niemczech o wyjazd w salonach własnych TUI lub na stronie internetowej pytało ponad milion osób. Brytyjczycy i Niemcy decyzję o wyjeździe podejmują najczęściej w sobotę, Skandynawowie w niedzielę, z kolei Holendrzy, Belgowie i Austriacy przez weekend zastanawiają się, a kupują w poniedziałek.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas