Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.11.2018 08:37 Publikacja: 29.11.2018 08:37
Foto: Materiały promocyjne
Wow Air ma duże straty. Początkowo linia miała być przejęta przez swojego konkurenta, Icelandaira, jednak ten ostatni, który jest przewoźnikiem narodowym Islandii, poinformował, że w zaplanowanym czasie do transakcji nie dojdzie. Co więcej, niewykluczone, że akcjonariusze Icelandaira, którzy mają spotkać się na walnym zgromadzeniu w piątek, w ogóle odrzucą tę ofertę.
Informacja o konieczności zaciągnięcia drogiej (9 procent rocznie) pożyczki w wysokości 60 milionów euro odbiły się negatywnie na liczbie rezerwacji. Przewoźnikowi nie pomogło też bankructwo duńskiej linii, Primera Air, w październiku. Sytuację utrudniają również wysokie koszty paliwa lotniczego, a także rygorystyczne zasady płacenia lotniskom i leasingodawcom. Linia poinformowała, że zmniejszy liczbę swoich samolotów o dwa airbusy A320 i dwa airbusy A330. Wcześniejsze plany zakładały, że do końca tego roku flota się zwiększy z 20 do 24 maszyn.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas