W pierwszym roku FlixBusa na polskim rynku przewoźnik przewiózł wraz z liniami partnerskimi 4 miliony pasażerów. Siatkę połączeń rozszerzył o 80 miast. Oferta operatora liczy obecnie prawie 60 linii i 120 destynacji - podaje firma z okazji pierwszej rocznicy swojej działalności na polskim rynku.
- Udało nam się zrealizować większość planów, a trzeba przyznać, że były one dość ambitne – wyjaśnia dyrektor FlixBusa Polska Michał Leman, cytowany w komunikacie. – Zgodnie z zapowiedziami, siatka FlixBusa objęła zarówno duże miasta, jak i mniejsze, dotychczas słabo skomunikowane. Liczy teraz około 40 miast w Polsce z liczą mieszkańców mniejszą niż poniżej 80 tysięcy.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas