Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dyrektor z TUI Deutschland Stefan Baumert spotkał się w Turcji z partnerami koncernu. Przedstawił im strategię firmy, podziękował za współpracę i omówił charakterystykę niemieckiego rynku turystycznego - informuje portal branżowy Turizm Gazetesi. Dyrektor podkreślał, że TUI jest liderem w oferowaniu zakwaterowania w segmencie średnim i wyższym, a teraz, podążając za oczekiwaniami klientów, chce poszerzyć swój produkt o tańsze obiekty.
Baumert zapowiedział, że firma nadal będzie dywersyfikować program, zwiększać udziały w rynku i rozwijać sprzedaż w internecie. Koncern chce też, by marka TUI była mocniej obecna w świadomości klientów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas