Chorwacka Wspólnota Turystyczna (narodowa organizacja turystyczna Chorwacji) opublikowała na swoim portalu internetowym Croatia.hr 63 wirtualne spacery w technologii VR 360, w czterech językach (chorwacki, angielski, włoski, niemiecki).
Platforma pozwala użytkownikom odkrywać ciekawe miejsca i atrakcje w formie panoram 360 stopni, w wysokiej jakości wirtualnej technologii - czytamy w komunikacie prasowym wspólnoty.
- Nieustannie inwestujemy w kanały promocji i komunikacji, nadążając za nowoczesnymi trendami. Digitalizacja chorwackiej turystyki, obok zrównoważonego rozwoju, stanowi jeden z kluczowych kierunków jej dalszego rozwoju. W przyszłości planujemy dodatkowo wzbogacać platformę VR o nowe rozwiązania technologiczne, materiały z nowych miejsc i kolejne warianty językowe - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie.
Czytaj więcej
„Rodos. Wszystko, co kochasz, jest tutaj” - to hasło najnowszej kampanii reklamowej, która właśnie rozpoczęła się na rynkach zagranicznych. Ma ona pomóc odzyskać turystów po niedawnych pożarach.
- Digitalizacja i postęp technologiczny, które zmieniają świat wokół nas, dają również nowe szanse i możliwości, z których warto korzystać. Jest to również ukłon w kierunku młodszych pokoleń, dla których świat wirtualny jest środowiskiem naturalnym - dodaje dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Małgorzata Kowalska.