„See double” (zobacz podwójnie) to hasło wspólnej kampanii promocyjnej Visit Ras Al Khaimah i Ministerstwa Dziedzictwa i Turystyki Omanu, która zaprasza do odwiedzenia w czasie jednej podróży emiratu Ras al-Chajma w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i gubernatorstwa Musandam - półeksklawy Omanu (od reszty kraju dzieli ją terytorium ZEA).
Kampania została zaprezentowana podczas trwających właśnie targów turystycznych ITB w Berlinie.
Oba miejsca łączy pasmo górskie Hadżar i dziedzictwo kulturowe, a od momentu zawarcia porozumienia również płynne przejście przez granicę - głosi komunikat prasowy.
W Ras al-Chajmie turyści mogą przejechać się najdłuższą na świecie tyrolką, zwiedzić XIX-wieczny fort Dhayah i jedyną farmę pereł w regionie Suwaidi Pearls, a także wspiąć się na najwyższy szczyt ZEA Dżabal al-Dżajs. Atrakcje Musandam to między innymi najdłuższa na świecie tyrolka poprowadzona nad wodą, XVII-wieczny fort Khasab, „pustynne fiordy” i safari w górach Hadżar.
Czytaj więcej
Sześć krajów Ameryki Południowej połączyło siły i tworzy nową markę turystyczną - Visit South America. Wspólnie zachęcają do odkrywania swojego bogactwa.