Ras al-Chajma i Oman ogłaszają wspólną kampanię promocyjną

Letnia kampania promocyjna emiratu Ras al-Chajma i gubernatorstwa Musandam w Omanie zachęca do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży.

Publikacja: 07.03.2024 12:52

Dyrektor generalny Urzędu ds. Rozwoju Turystyki Omanu Hashil Obaid Al Mahrouqi (z lewej), dyrektor g

Dyrektor generalny Urzędu ds. Rozwoju Turystyki Omanu Hashil Obaid Al Mahrouqi (z lewej), dyrektor generalny Visit Ras Al Khaimah Raki Phillips (w środku) i podsekretarz w Ministerstwie Dziedzictwa i Turystyki Omanu Azzan Al Busaidi

Foto: Materiały prasowe

„See double” (zobacz podwójnie) to hasło wspólnej kampanii promocyjnej Visit Ras Al Khaimah i Ministerstwa Dziedzictwa i Turystyki Omanu, która zaprasza do odwiedzenia w czasie jednej podróży emiratu Ras al-Chajma w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i gubernatorstwa Musandam - półeksklawy Omanu (od reszty kraju dzieli ją terytorium ZEA).

Kampania została zaprezentowana podczas trwających właśnie targów turystycznych ITB w Berlinie.

Oba miejsca łączy pasmo górskie Hadżar i dziedzictwo kulturowe, a od momentu zawarcia porozumienia również płynne przejście przez granicę - głosi komunikat prasowy.

W Ras al-Chajmie turyści mogą przejechać się najdłuższą na świecie tyrolką, zwiedzić XIX-wieczny fort Dhayah i jedyną farmę pereł w regionie Suwaidi Pearls, a także wspiąć się na najwyższy szczyt ZEA Dżabal al-Dżajs. Atrakcje Musandam to między innymi najdłuższa na świecie tyrolka poprowadzona nad wodą, XVII-wieczny fort Khasab, „pustynne fiordy” i safari w górach Hadżar.

Czytaj więcej

„Jedno miejsce, kilka światów” - kraje Ameryki Południowej łączą siły w promocji

Podróżowanie bez granic

Dodatkową zachętą do odwiedzenia obu miejsc latem jest oferta „Kids Go Free”, w ramach której dzieci mogą bezpłatnie korzystać z wielu atrakcji, także w hotelach.

- Letnia kampania „See double” łączy to, co najlepsze w Ras al-Chajmie i gubernatorstwie Musandam w jednej rewelacyjnej podróży. Wspólny wysiłek marketingowy oznacza dla naszych gości początek licznych promocji obejmujących różne atrakcje, które planujemy wspólnie z sułtanatem Omanu. Kampania, pionierska w regionie, wpisuje się w międzynarodowy trend podróżowania bez granic i zwiększania wygody podróżnych - mówi dyrektor generalny Visit Ras Al Khaimah Raki Phillips, cytowany w komunikacie.

- Od przygód i sportu po odkrywanie historycznych skarbów - w Musandam i Ras al-Chajmie każdy znajdzie coś dla siebie, a ponieważ latem góry są chłodniejsze niż pas morski, nie ma lepszego miejsca na udane wakacje - dodaje podsekretarz w Ministerstwie Dziedzictwa i Turystyki Omanu Azzan Al Busaidi.

„See double” (zobacz podwójnie) to hasło wspólnej kampanii promocyjnej Visit Ras Al Khaimah i Ministerstwa Dziedzictwa i Turystyki Omanu, która zaprasza do odwiedzenia w czasie jednej podróży emiratu Ras al-Chajma w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i gubernatorstwa Musandam - półeksklawy Omanu (od reszty kraju dzieli ją terytorium ZEA).

Kampania została zaprezentowana podczas trwających właśnie targów turystycznych ITB w Berlinie.

Pozostało jeszcze 82% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Zanim Wyjedziesz
Skrzynki na klucze do wakacyjnych mieszkań zostają. Sąd uchylił ograniczenie
Zanim Wyjedziesz
Norwegia buduje tunel pod fiordem. Będzie łatwiej podróżować po zachodnim wybrzeżu
Zanim Wyjedziesz
Liverpool po tragedii. Czy to wciąż miasto bezpieczne dla turystów?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Zanim Wyjedziesz
Podlaski Bon Turystyczny - ciąg dalszy. Tym razem dla wszystkich i z większym budżetem
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont