Ras al-Chajma i Oman ogłaszają wspólną kampanię promocyjną

Letnia kampania promocyjna emiratu Ras al-Chajma i gubernatorstwa Musandam w Omanie zachęca do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży.

Publikacja: 07.03.2024 12:52

Dyrektor generalny Urzędu ds. Rozwoju Turystyki Omanu Hashil Obaid Al Mahrouqi (z lewej), dyrektor g

Dyrektor generalny Urzędu ds. Rozwoju Turystyki Omanu Hashil Obaid Al Mahrouqi (z lewej), dyrektor generalny Visit Ras Al Khaimah Raki Phillips (w środku) i podsekretarz w Ministerstwie Dziedzictwa i Turystyki Omanu Azzan Al Busaidi

Foto: Materiały prasowe

„See double” (zobacz podwójnie) to hasło wspólnej kampanii promocyjnej Visit Ras Al Khaimah i Ministerstwa Dziedzictwa i Turystyki Omanu, która zaprasza do odwiedzenia w czasie jednej podróży emiratu Ras al-Chajma w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i gubernatorstwa Musandam - półeksklawy Omanu (od reszty kraju dzieli ją terytorium ZEA).

Kampania została zaprezentowana podczas trwających właśnie targów turystycznych ITB w Berlinie.

Oba miejsca łączy pasmo górskie Hadżar i dziedzictwo kulturowe, a od momentu zawarcia porozumienia również płynne przejście przez granicę - głosi komunikat prasowy.

W Ras al-Chajmie turyści mogą przejechać się najdłuższą na świecie tyrolką, zwiedzić XIX-wieczny fort Dhayah i jedyną farmę pereł w regionie Suwaidi Pearls, a także wspiąć się na najwyższy szczyt ZEA Dżabal al-Dżajs. Atrakcje Musandam to między innymi najdłuższa na świecie tyrolka poprowadzona nad wodą, XVII-wieczny fort Khasab, „pustynne fiordy” i safari w górach Hadżar.

Czytaj więcej

„Jedno miejsce, kilka światów” - kraje Ameryki Południowej łączą siły w promocji

Podróżowanie bez granic

Dodatkową zachętą do odwiedzenia obu miejsc latem jest oferta „Kids Go Free”, w ramach której dzieci mogą bezpłatnie korzystać z wielu atrakcji, także w hotelach.

- Letnia kampania „See double” łączy to, co najlepsze w Ras al-Chajmie i gubernatorstwie Musandam w jednej rewelacyjnej podróży. Wspólny wysiłek marketingowy oznacza dla naszych gości początek licznych promocji obejmujących różne atrakcje, które planujemy wspólnie z sułtanatem Omanu. Kampania, pionierska w regionie, wpisuje się w międzynarodowy trend podróżowania bez granic i zwiększania wygody podróżnych - mówi dyrektor generalny Visit Ras Al Khaimah Raki Phillips, cytowany w komunikacie.

- Od przygód i sportu po odkrywanie historycznych skarbów - w Musandam i Ras al-Chajmie każdy znajdzie coś dla siebie, a ponieważ latem góry są chłodniejsze niż pas morski, nie ma lepszego miejsca na udane wakacje - dodaje podsekretarz w Ministerstwie Dziedzictwa i Turystyki Omanu Azzan Al Busaidi.

„See double” (zobacz podwójnie) to hasło wspólnej kampanii promocyjnej Visit Ras Al Khaimah i Ministerstwa Dziedzictwa i Turystyki Omanu, która zaprasza do odwiedzenia w czasie jednej podróży emiratu Ras al-Chajma w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i gubernatorstwa Musandam - półeksklawy Omanu (od reszty kraju dzieli ją terytorium ZEA).

Kampania została zaprezentowana podczas trwających właśnie targów turystycznych ITB w Berlinie.

Pozostało 82% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Najlepsze dla turystów stolice Europy. Warszawa wyprzedziła Paryż i Londyn
Zanim Wyjedziesz
Kolejne polskie miasta w przewodniku Michelina. „Imponująca oferta kulinarna”
Zanim Wyjedziesz
Winnice mają klaster. „Nie musimy jeździć do Toskanii. Bądźmy enoturystami w Polsce”
Zanim Wyjedziesz
Turyści wrócą do katedry Notre Dame. Jest termin ponownego otwarcia po pożarze
Zanim Wyjedziesz
Nitras: Bon turystyczny? Nie ma powodu, by do niego wracać, turystyka się odbiła