Reklama
Rozwiń
Reklama

Ras al-Chajma i Oman ogłaszają wspólną kampanię promocyjną

Letnia kampania promocyjna emiratu Ras al-Chajma i gubernatorstwa Musandam w Omanie zachęca do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży.

Publikacja: 07.03.2024 12:52

Dyrektor generalny Urzędu ds. Rozwoju Turystyki Omanu Hashil Obaid Al Mahrouqi (z lewej), dyrektor g

Dyrektor generalny Urzędu ds. Rozwoju Turystyki Omanu Hashil Obaid Al Mahrouqi (z lewej), dyrektor generalny Visit Ras Al Khaimah Raki Phillips (w środku) i podsekretarz w Ministerstwie Dziedzictwa i Turystyki Omanu Azzan Al Busaidi

Foto: Materiały prasowe

„See double” (zobacz podwójnie) to hasło wspólnej kampanii promocyjnej Visit Ras Al Khaimah i Ministerstwa Dziedzictwa i Turystyki Omanu, która zaprasza do odwiedzenia w czasie jednej podróży emiratu Ras al-Chajma w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i gubernatorstwa Musandam - półeksklawy Omanu (od reszty kraju dzieli ją terytorium ZEA).

Kampania została zaprezentowana podczas trwających właśnie targów turystycznych ITB w Berlinie.

Oba miejsca łączy pasmo górskie Hadżar i dziedzictwo kulturowe, a od momentu zawarcia porozumienia również płynne przejście przez granicę - głosi komunikat prasowy.

W Ras al-Chajmie turyści mogą przejechać się najdłuższą na świecie tyrolką, zwiedzić XIX-wieczny fort Dhayah i jedyną farmę pereł w regionie Suwaidi Pearls, a także wspiąć się na najwyższy szczyt ZEA Dżabal al-Dżajs. Atrakcje Musandam to między innymi najdłuższa na świecie tyrolka poprowadzona nad wodą, XVII-wieczny fort Khasab, „pustynne fiordy” i safari w górach Hadżar.

Czytaj więcej

„Jedno miejsce, kilka światów” - kraje Ameryki Południowej łączą siły w promocji
Reklama
Reklama

Podróżowanie bez granic

Dodatkową zachętą do odwiedzenia obu miejsc latem jest oferta „Kids Go Free”, w ramach której dzieci mogą bezpłatnie korzystać z wielu atrakcji, także w hotelach.

- Letnia kampania „See double” łączy to, co najlepsze w Ras al-Chajmie i gubernatorstwie Musandam w jednej rewelacyjnej podróży. Wspólny wysiłek marketingowy oznacza dla naszych gości początek licznych promocji obejmujących różne atrakcje, które planujemy wspólnie z sułtanatem Omanu. Kampania, pionierska w regionie, wpisuje się w międzynarodowy trend podróżowania bez granic i zwiększania wygody podróżnych - mówi dyrektor generalny Visit Ras Al Khaimah Raki Phillips, cytowany w komunikacie.

- Od przygód i sportu po odkrywanie historycznych skarbów - w Musandam i Ras al-Chajmie każdy znajdzie coś dla siebie, a ponieważ latem góry są chłodniejsze niż pas morski, nie ma lepszego miejsca na udane wakacje - dodaje podsekretarz w Ministerstwie Dziedzictwa i Turystyki Omanu Azzan Al Busaidi.

„See double” (zobacz podwójnie) to hasło wspólnej kampanii promocyjnej Visit Ras Al Khaimah i Ministerstwa Dziedzictwa i Turystyki Omanu, która zaprasza do odwiedzenia w czasie jednej podróży emiratu Ras al-Chajma w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i gubernatorstwa Musandam - półeksklawy Omanu (od reszty kraju dzieli ją terytorium ZEA).

Kampania została zaprezentowana podczas trwających właśnie targów turystycznych ITB w Berlinie.

Pozostało jeszcze 82% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Zanim Wyjedziesz
Amerykańska turystyka straciła miliardy przez paraliż rządu. „Tak źle nie było od pandemii”
Zanim Wyjedziesz
Rząd Egiptu szykuje dużą podwyżkę. Zapłaci każdy turysta
Zanim Wyjedziesz
Salzburg: Jeśli narty, to tylko u nas – śniegu pod dostatkiem i darmowy bilet na przejazdy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Zanim Wyjedziesz
Szturm na Wielkie Muzeum Egipskie. Obiekt nie wytrzymał, wprowadził ograniczenia
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama