Chociaż może "prognoza" to za dużo powiedziane. Firma uruchomiła na Facebooku cykl wystąpień w formie wideo swojego szefa. Co tydzień będzie przedstawiać aktualną sytuację epidemiczną w miejscach, do których Brytyjczycy najchętniej jeżdżą spędzać urlopy.
Widzowie w każdą sobotę będą mogli zapoznać się z danymi o liczbie zachorowań i dynamice rozwoju pandemii. Morgan przypomni też, na której z list rządu Wielkiej Brytanii – zielonej, pomarańczowej czy czerwonej – jest aktualnie dany kraj. Od koloru zależą zasady powrotu turystów do Wielkiej Brytanii.
Czytaj więcej
Vouchery o wartości 30 funtów na wyjazdy zagraniczne dostaną klienci brytyjskiego agenta internetowego Lastminute.com, jeśli umówią się na szczepienie na covid-19 przez stronę internetową służby zdrowia.
Z pierwszego materiału można się było dowiedzieć między innymi, jaki jest wskaźnik zachorowań w przeliczeniu na 100 tysięcy osób w poszczególnych krajach, o trendzie spadkowym we Francji, Hiszpanii, Turcji, Portugalii i o spłaszczonych wynikach w Grecji i we Włoszech.
Cel całego przedsięwzięcia jest jasny – chodzi o to, by informować potencjalnych klientów biura o bieżącej sytuacji, o którą wszyscy teraz pytają, i nie dać o sobie zapomnieć.