Chociaż może "prognoza" to za dużo powiedziane. Firma uruchomiła na Facebooku cykl wystąpień w formie wideo swojego szefa. Co tydzień będzie przedstawiać aktualną sytuację epidemiczną w miejscach, do których Brytyjczycy najchętniej jeżdżą spędzać urlopy.

Widzowie w każdą sobotę będą mogli zapoznać się z danymi o liczbie zachorowań i dynamice rozwoju pandemii. Morgan przypomni też, na której z list rządu Wielkiej Brytanii – zielonej, pomarańczowej czy czerwonej – jest aktualnie dany kraj. Od koloru zależą zasady powrotu turystów do Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej

Agent turystyczny zachęca do szczepień. Daje voucher na wycieczkę

Z pierwszego materiału można się było dowiedzieć między innymi, jaki jest wskaźnik zachorowań w przeliczeniu na 100 tysięcy osób w poszczególnych krajach, o trendzie spadkowym we Francji, Hiszpanii, Turcji, Portugalii i o spłaszczonych wynikach w Grecji i we Włoszech.

Cel całego przedsięwzięcia jest jasny – chodzi o to, by informować potencjalnych klientów biura o bieżącej sytuacji, o którą wszyscy teraz pytają, i nie dać o sobie zapomnieć.

Czytaj więcej

Brytyjczycy o agentach turystycznych: Pewność, bezpieczeństwo, eksperckość