Agent turystyczny, jak pogodynka. Tyle że opowiada o epidemii

Prezes brytyjskiej agencji turystycznej Miles Morgan Travel chce jak najprościej informować klientów o sytuacji epidemicznej w poszczególnych regionach i krajach świata. Na Facebooku prezentuje więc epidemiczną „prognozę pogody”.

Publikacja: 09.09.2021 00:51

Miles Morgan będzie co tydzień relacjonować swoim klientom postępy pandemii

Miles Morgan będzie co tydzień relacjonować swoim klientom postępy pandemii

Foto: Filip Frydrykiewicz

Chociaż może "prognoza" to za dużo powiedziane. Firma uruchomiła na Facebooku cykl wystąpień w formie wideo swojego szefa. Co tydzień będzie przedstawiać aktualną sytuację epidemiczną w miejscach, do których Brytyjczycy najchętniej jeżdżą spędzać urlopy.

Widzowie w każdą sobotę będą mogli zapoznać się z danymi o liczbie zachorowań i dynamice rozwoju pandemii. Morgan przypomni też, na której z list rządu Wielkiej Brytanii – zielonej, pomarańczowej czy czerwonej – jest aktualnie dany kraj. Od koloru zależą zasady powrotu turystów do Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej

Agent turystyczny zachęca do szczepień. Daje voucher na wycieczkę

Z pierwszego materiału można się było dowiedzieć między innymi, jaki jest wskaźnik zachorowań w przeliczeniu na 100 tysięcy osób w poszczególnych krajach, o trendzie spadkowym we Francji, Hiszpanii, Turcji, Portugalii i o spłaszczonych wynikach w Grecji i we Włoszech.

Cel całego przedsięwzięcia jest jasny – chodzi o to, by informować potencjalnych klientów biura o bieżącej sytuacji, o którą wszyscy teraz pytają, i nie dać o sobie zapomnieć.

Chociaż może "prognoza" to za dużo powiedziane. Firma uruchomiła na Facebooku cykl wystąpień w formie wideo swojego szefa. Co tydzień będzie przedstawiać aktualną sytuację epidemiczną w miejscach, do których Brytyjczycy najchętniej jeżdżą spędzać urlopy.

Widzowie w każdą sobotę będą mogli zapoznać się z danymi o liczbie zachorowań i dynamice rozwoju pandemii. Morgan przypomni też, na której z list rządu Wielkiej Brytanii – zielonej, pomarańczowej czy czerwonej – jest aktualnie dany kraj. Od koloru zależą zasady powrotu turystów do Wielkiej Brytanii.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Itaka ma swoich liderów sprzedaży, wiedzy i wizerunku. Zwyciężyły Puławy
Biura Podróży
Brytyjskie biura podróży obawiają się kar za dynamiczne ceny
Biura Podróży
Fru świętuje 18-lecie działalności nowym logo. "Symbol wolności podróżowania"
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
W biurach podróży początek sprzedaży wakacji w trybie last minute. Ceny wzrosły