Na początku roku departament sprzedaży i sieci stacjonarnej Wakacje.pl, największego agenta turystycznego w Polsce, zasilili dwaj doświadczeni menedżerowie regionalni: Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski - informują Wakacje.pl w komunikacie.
Pierwszy będzie odpowiadał za zarządzanie siecią franczyzową dwóch marek agenta - Wakacje.pl i Wakacyjnego Świata - w regionie północnym, drugi obejmie pieczę nad regionem centralno-wschodnim.
Czytaj więcej
Dominik Miłowski, do niedawna kierujący litewskim biurem podróży Itaki, dołączył 1 stycznia do zespołu Wakacje.pl. Jako wiceprezes do spraw produktu będzie odpowiadał za kontakty z biurami podróży i rozwijał współpracę z nimi.
Filip Janecki i Marek Grotowski, którzy do tej pory odpowiadali za współpracę z siecią franczyzową w tych regionach Polski, zostali menedżerami rozwoju. Zajmą się rozwijaniem sieci punktów sprzedaży Wakacje.pl i jej odbudową po pandemii, mają m.in. pozyskać nowych franczyzobiorców. Pod markami Wakacje.pl i Wakacyjny Świat działa obecnie około 300 salonów sprzedaży, ale przed pandemią było ich 380. "Salony stacjonarne są – obok strony internetowej i infolinii istotnym kanałem sprzedażowym, do którego rozwoju dążymy" - wyjaśnia Agata Biernat z biura prasowego firmy.
- Serdecznie witam Tomasza i Macieja w moim zespole - mówi dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl Wioletta Zarzycka, cytowana w komunikacie. - Jestem przekonana, że dzięki ich ogromnej wiedzy i doświadczeniu w kształtowaniu sieci sprzedaży nasze relacje z franczyzobiorcami będą się dalej świetnie rozwijać, a założone dla regionów cele zostaną w pełni zrealizowane - dodaje.