Ich strona odwiedzana była w tym czasie prawie 49 milionów razy, średnio dziennie 134 tysięcy razy. Niemal 67 procent wejść odbyło się z urządzeń mobilnych.

Jak podają w komunikacie Wakacje.pl, serwis ten gromadził miesięcznie średnio 1,83 miliona użytkowników, a w szczycie sezonu (czerwiec i lipiec) nwet 2,7 miliona.

Wynik odwiedzin dał agentowi turystycznemu 28,66 procent udziału w ruchu na stronach w grupie największych biur podróży i agentów turystycznych w Polsce. Porównanie objęło serwisy Itaki, Rainbowa, TUI i Travelplanet.pl.

Similarweb

- W 2022 roku obserwowaliśmy mocne odbicie ruchu w serwisach turystycznych w porównaniu z rokiem 2021. Co więcej, był on zdecydowanie wyższy niż w przedpandemicznym 2019 roku – wyjaśnia dyrektor ds. ruchu w Wakacje.pl Maciej Konopka. - Dodatkowo nasz serwis w szczycie sezonu wzmocnił swoją przewagę nad innymi graczami na rynku, co potwierdza, że umiejętnie wykorzystaliśmy kluczowy dla sprzedaży moment w roku. Co ciekawe, w 2022 roku znacząco wydłużył się okres najintensywniejszego korzystania z serwisu. O ile zazwyczaj szczyt przypadał na okres od czerwca do sierpnia, o tyle w 2022 roku wzmożony ruch notowaliśmy od maja do września.