Firma ujawniła te informacje podczas corocznych spotkań z hotelarzami z Turcji pod nazwą „Partner update events” w Dalamanie i Antalyi. – Turcja jest bardzo ważnym celem dla wszystkich naszych rynków źródłowych. Znacznie większy program przygotowany na ten sezon pokazuje nasze zaangażowanie w Turcji – mówi cytowany w komunikacie prasowym firmy prezes działu „rynki i linie lotnicze” w Grupie TUI David Burling.
Czytaj więcej
Itaka rozpoczęła publikowanie nagrań wideo, w których jej pracownicy opowiadają o różnych wakacyj...
Koncern spodziewa się, że do przyszłego roku liczba gości powiększy się o 20 procent. Obecnie w ofercie touroperatorów należących do Grupy znajduje się ponad 1500 hoteli.
Spotkania w Turcji były też okazją do wręczenia nagród 76 hotelom w konkursie „TUI global hotel awards”, w którym głosy na poszczególne obiekty oddają klienci biura podróży. Na przykład za najlepszy obiekt klienci z Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Skandynawii uznali TUI Blue Barut Andiz, zdobył on też pierwszą nagrodę wśród hoteli działających pod marką TUI Blue.
TUI twierdzi, że jest jedynym touroperatorem europejskim, który znacznie inwestuje w hotele w Turcji. Chodzi o 30 obiektów działających pod markami Robinson, TUI Magic Life, TUI Suneo i TUI Blue.