Ekspansja TUI w Turcji. "Wyślemy o 40 procent więcej klientów niż przed pandemią"

W tym roku Grupa TUI planuje wysłać do Antalyi, Dalamanu, Izmiru i Bodrum ponad 2,2 miliona gości. To o 40 procent więcej niż w 2019 roku.

Publikacja: 09.06.2023 00:27

Ekspansja TUI w Turcji. "Wyślemy o 40 procent więcej klientów niż przed pandemią"

Foto: Filip Frydrykiewicz

Firma ujawniła te informacje podczas corocznych spotkań z hotelarzami z Turcji pod nazwą „Partner update events” w Dalamanie i Antalyi. – Turcja jest bardzo ważnym celem dla wszystkich naszych rynków źródłowych. Znacznie większy program przygotowany na ten sezon pokazuje nasze zaangażowanie w Turcji – mówi cytowany w komunikacie prasowym firmy prezes działu „rynki i linie lotnicze” w Grupie TUI David Burling.

Czytaj więcej

Itaka wystartowała z videocastami. "Inspirujemy do podróżowania"

Koncern spodziewa się, że do przyszłego roku liczba gości powiększy się o 20 procent. Obecnie w ofercie touroperatorów należących do Grupy znajduje się ponad 1500 hoteli.

Spotkania w Turcji były też okazją do wręczenia nagród 76 hotelom w konkursie „TUI global hotel awards”, w którym głosy na poszczególne obiekty oddają klienci biura podróży. Na przykład za najlepszy obiekt klienci z Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Skandynawii uznali TUI Blue Barut Andiz, zdobył on też pierwszą nagrodę wśród hoteli działających pod marką TUI Blue.

TUI twierdzi, że jest jedynym touroperatorem europejskim, który znacznie inwestuje w hotele w Turcji. Chodzi o 30 obiektów działających pod markami Robinson, TUI Magic Life, TUI Suneo i TUI Blue. 

Ponadto Grupa podpisała trzyletnią umowę na wyłączność z Rixos Hotel Group, która obejmuje 10 ważnych obiektów, dzięki czemu ma nadzieję oferować wysokiej jakości zakwaterowanie w najlepszych miejscach z bogatą ofertą gastronomiczną i rozrywkową przeznaczoną dla dzieci. Umowa zacznie działać od przyszłego roku.

Czytaj więcej

Niemieckie biuro podróży: Polska wyrasta na modny kierunek wellness

Firma ujawniła te informacje podczas corocznych spotkań z hotelarzami z Turcji pod nazwą „Partner update events” w Dalamanie i Antalyi. – Turcja jest bardzo ważnym celem dla wszystkich naszych rynków źródłowych. Znacznie większy program przygotowany na ten sezon pokazuje nasze zaangażowanie w Turcji – mówi cytowany w komunikacie prasowym firmy prezes działu „rynki i linie lotnicze” w Grupie TUI David Burling.

Koncern spodziewa się, że do przyszłego roku liczba gości powiększy się o 20 procent. Obecnie w ofercie touroperatorów należących do Grupy znajduje się ponad 1500 hoteli.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biura Podróży
Jedno z największych europejskich biur podróży sprzedane za 1 euro
Biura Podróży
Mistrzyni olimpijska ambasadorką turystyki aktwnej w Itace
Biura Podróży
Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”
Biura Podróży
Z Eximem na Tahiti i Bora Bora – nowość w ofercie touroperatora
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Biura Podróży
Spór Itaki z Wakacje.pl: Kiedy integracja systemów rezerwacyjnych?