Reklama

TUI otwiera kolejne hotele. W krótkim czasie włączy do popularnej sieci 22 obiekty

W tym roku do sieci hoteli TUI Blue dołączyło pięć nowych obiektów. Firma poinformowała o podpisaniu 13 nowych umów na zarządzanie i franczyzę, co oznacza, że wkrótce łącznie otwarte zostaną 22 obiekty w 13 krajach, głównie w Azji i w Afryce.

Publikacja: 22.08.2023 07:10

TUI otwiera kolejne hotele. W krótkim czasie włączy do popularnej sieci 22 obiekty

Foto: tui-blue.com

Sieć TUI Blue to obiekty nastawione na klientów, którzy na wakacjach chcą mocniej zanurzyć się w lokalnej kulturze, spróbować miejscowych dań przyrządzonych z dostępnych tam produktów i skorzystać przy planowaniu pobytu ze wsparcia hotelowego konsjerża.

Marka obsługuje zarówno rodziny z dziećmi, jak i klientów tylko dorosłych (powyżej 16 roku życia), a w tym roku ma poszerzyć się o 22 obiekty. Pięć z nich zostało już otwartych, na kolejnych 13 podpisane zostały umowy franczyzowe lub na zarządzanie, podaje Grupa TUI w komunikacie prasowym.

Pierwszy raz marka pojawi się na Bali i w Gambii, rozbudowana zostanie oferta w Wietnamie. - Nasz biznes hotelowy ma się dobrze i w szybkim tempie realizujemy projekty dla różnych marek grupy - mówi Erik Friemuth, dyrektor zarządzający TUI Hotels & Resorts.

- Wraz z rozwojem TUI Blue poszerzamy bazę klientów w Azji i Afryce. Na przykład hotele w Chinach będą przede wszystkim obsługiwać lokalnych wczasowiczów - dodaje.

Czytaj więcej

Dobra opinia sprzedaje hotel lepiej niż zniżka
Reklama
Reklama

Od 2024 roku działać będzie siedem nowych obiektów w Chinach, Kambodży, Wietnamie i Gambii. Kolejne pojawią się na Malediwach, w Chinach, Senegalu, na Bali, w Hiszpanii, Turcji, na Curacao, w Austrii, Tajlandii oraz na Filipinach.

Pierwszy hotel pod marką TUI Blue został otwarty w Turcji w maju 2016 roku. Od tego momentu sieć rozwinęła się do prawie 100 obiektów w różnych częściach świata.

Obejmuje ona cztery grupy obiektów: dla wszystkich, dla rodzin z dziećmi, dla dorosłych oraz TUI Blue Sensatori dla osób, które chcą spędzać czas głównie na basenie i plaży oraz korzystać z atrakcji, także sportowych, przygotowanych przez markę.

Sieć TUI Blue to obiekty nastawione na klientów, którzy na wakacjach chcą mocniej zanurzyć się w lokalnej kulturze, spróbować miejscowych dań przyrządzonych z dostępnych tam produktów i skorzystać przy planowaniu pobytu ze wsparcia hotelowego konsjerża.

Marka obsługuje zarówno rodziny z dziećmi, jak i klientów tylko dorosłych (powyżej 16 roku życia), a w tym roku ma poszerzyć się o 22 obiekty. Pięć z nich zostało już otwartych, na kolejnych 13 podpisane zostały umowy franczyzowe lub na zarządzanie, podaje Grupa TUI w komunikacie prasowym.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama