TUI otwiera kolejne hotele. W krótkim czasie włączy do popularnej sieci 22 obiekty

W tym roku do sieci hoteli TUI Blue dołączyło pięć nowych obiektów. Firma poinformowała o podpisaniu 13 nowych umów na zarządzanie i franczyzę, co oznacza, że wkrótce łącznie otwarte zostaną 22 obiekty w 13 krajach, głównie w Azji i w Afryce.

Publikacja: 22.08.2023 07:10

TUI otwiera kolejne hotele. W krótkim czasie włączy do popularnej sieci 22 obiekty

Foto: tui-blue.com

Sieć TUI Blue to obiekty nastawione na klientów, którzy na wakacjach chcą mocniej zanurzyć się w lokalnej kulturze, spróbować miejscowych dań przyrządzonych z dostępnych tam produktów i skorzystać przy planowaniu pobytu ze wsparcia hotelowego konsjerża.

Marka obsługuje zarówno rodziny z dziećmi, jak i klientów tylko dorosłych (powyżej 16 roku życia), a w tym roku ma poszerzyć się o 22 obiekty. Pięć z nich zostało już otwartych, na kolejnych 13 podpisane zostały umowy franczyzowe lub na zarządzanie, podaje Grupa TUI w komunikacie prasowym.

Pierwszy raz marka pojawi się na Bali i w Gambii, rozbudowana zostanie oferta w Wietnamie. - Nasz biznes hotelowy ma się dobrze i w szybkim tempie realizujemy projekty dla różnych marek grupy - mówi Erik Friemuth, dyrektor zarządzający TUI Hotels & Resorts.

- Wraz z rozwojem TUI Blue poszerzamy bazę klientów w Azji i Afryce. Na przykład hotele w Chinach będą przede wszystkim obsługiwać lokalnych wczasowiczów - dodaje.

Czytaj więcej

Dobra opinia sprzedaje hotel lepiej niż zniżka

Od 2024 roku działać będzie siedem nowych obiektów w Chinach, Kambodży, Wietnamie i Gambii. Kolejne pojawią się na Malediwach, w Chinach, Senegalu, na Bali, w Hiszpanii, Turcji, na Curacao, w Austrii, Tajlandii oraz na Filipinach.

Pierwszy hotel pod marką TUI Blue został otwarty w Turcji w maju 2016 roku. Od tego momentu sieć rozwinęła się do prawie 100 obiektów w różnych częściach świata.

Obejmuje ona cztery grupy obiektów: dla wszystkich, dla rodzin z dziećmi, dla dorosłych oraz TUI Blue Sensatori dla osób, które chcą spędzać czas głównie na basenie i plaży oraz korzystać z atrakcji, także sportowych, przygotowanych przez markę.

Sieć TUI Blue to obiekty nastawione na klientów, którzy na wakacjach chcą mocniej zanurzyć się w lokalnej kulturze, spróbować miejscowych dań przyrządzonych z dostępnych tam produktów i skorzystać przy planowaniu pobytu ze wsparcia hotelowego konsjerża.

Marka obsługuje zarówno rodziny z dziećmi, jak i klientów tylko dorosłych (powyżej 16 roku życia), a w tym roku ma poszerzyć się o 22 obiekty. Pięć z nich zostało już otwartych, na kolejnych 13 podpisane zostały umowy franczyzowe lub na zarządzanie, podaje Grupa TUI w komunikacie prasowym.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej