Sieć TUI Blue to obiekty nastawione na klientów, którzy na wakacjach chcą mocniej zanurzyć się w lokalnej kulturze, spróbować miejscowych dań przyrządzonych z dostępnych tam produktów i skorzystać przy planowaniu pobytu ze wsparcia hotelowego konsjerża.
Marka obsługuje zarówno rodziny z dziećmi, jak i klientów tylko dorosłych (powyżej 16 roku życia), a w tym roku ma poszerzyć się o 22 obiekty. Pięć z nich zostało już otwartych, na kolejnych 13 podpisane zostały umowy franczyzowe lub na zarządzanie, podaje Grupa TUI w komunikacie prasowym.
Pierwszy raz marka pojawi się na Bali i w Gambii, rozbudowana zostanie oferta w Wietnamie. - Nasz biznes hotelowy ma się dobrze i w szybkim tempie realizujemy projekty dla różnych marek grupy - mówi Erik Friemuth, dyrektor zarządzający TUI Hotels & Resorts.
- Wraz z rozwojem TUI Blue poszerzamy bazę klientów w Azji i Afryce. Na przykład hotele w Chinach będą przede wszystkim obsługiwać lokalnych wczasowiczów - dodaje.
Czytaj więcej
Zdaniem naukowców dobre oceny, jakie hotele, bary i restauracje dostają od zadowolonych klientów, mogą być równie skutecznym narzędziem sprzedaży jak rabat. Turyści chętniej wydają pieniądze na sprawdzone oferty, do tanich, ale mało znanych podchodzą z rezerwą.