Sun & Fun otwiera własny salon z wycieczkami. Planuje jeszcze 20 kolejnych

Dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Holidays, jednego z największych w Polsce, Semir Hamouda, otworzył uroczyście pierwszy salon sprzedaży tego touroperatora w centrum handlowym. Firma zapowiada uruchomienie kolejnych punktów jeszcze w tym roku.

Publikacja: 15.01.2025 14:33

Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Semir Hamouda (z le

Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Semir Hamouda (z lewej)

Foto: Sun & Fun

Salon sprzedaży Sun & Fun Holidays w centrum handlowym Atrium Promenada jest pierwszym punktem touroperatora w galerii handlowej i trzecim własnym - po salonach w Katowicach (przy ulicy Opolskiej) i w Warszawie (przy ulicy Pruszkowskiej). W tym roku biuro podroży planuje jeszcze otwarcie salonu w centrum handlowym Focus Park w Rybniku, a później w Częstochowie i jeszcze jednego w Warszawie.

Czytaj więcej

Ranking biur podróży 2024. Dwaj liderzy na czele - Itaka Holdings i TUI Poland

Docelowo w ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać około dwudziestu - wszystkie w galeriach handlowych, w których Sun & Fun nie ma swoich agentów.

Sun & Fun liczy na 120 tysięcy klientów w tym roku

- Cieszymy się, że będziemy bliżej klientów w Warszawie, z której oferujemy wyloty do wszystkich naszych kierunków - mówi dyrektor generalny Sun & Fun Holidays Semir Hamouda. - Otwarcie stacjonarnych salonów sprzedaży jest ważnym etapem rozwoju naszej firmy. Uznaliśmy, że nie zmieniając niczego w naszej polityce wobec agentów turystycznych, możemy zwiększyć dzięki temu rozpoznawalność marki Sun & Fun Holidays i mocniej zaistnieć w świadomości klientów – dodaje.

 Hamouda wyjaśnia, że biuro podróży w roku 2025 obsłużyć 120 tysięcy turystów.  W zeszłym roku wysłało na wakacje 98 tysięcy klientów. Najwięcej do Tunezji, Egiptu, Turcji, Bułgarii i na Cypr. Szczególnie dynamicznie rosło zainteresowanie Polaków tym pierwszym kierunkiem, a Sun & Fun, którego samoloty latają tam cały rok (zimą na Dżerbę), czuje się specjalistą od niego.

200 złotych rabatu na wycieczki z Sun & Funem

Jak mówiła podczas otwarcia salonu Magda Plutecka z działu marketingu Sun & Funa, centrum handlowe w Atrium Promenada jest jednym z największych w Polsce, przyciąga klientów z Warszawy i okolic.

"Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem"

"Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem"

Foto: Sun & Fun

W salonie biura podróży o powierzchni 45 metrów kwadratowych będzie pracować troje „wakacyjnych konsultantów z wieloletnim doświadczeniem”. Oprócz wycieczek z Sun & Funem będą oferować wypoczynek z Grecosem, Anexem Tour i Best Reisen. Jak bowiem wyjaśnia Plutecka, ich produkty uzupełniają ofertę Sun & Funa, nie konkurując z nią bezpośrednio. Dwa z nich, Grecos i Best Reisen, nie mają własnych salonów sprzedaży.

- Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem. Łączy kolory piasku, słońca, wody, nieba i owoców cytrusowych – przekonuje Plutecka. - Przy tym jest utrzymane w kolorach naszej marki - białym, granatowym i pomarańczowym, a do podróży nawiązują dodatki, jak mapa świata, drogowskaz i deska surfingowa. Stylistyka harmonijnie łączy styl boho z nowoczesnością, tworząc przestrzeń elegancką, unikatową i ponadczasową.

Z okazji otwarcia salonu biuro podróży rozdaje kupony na 200 złotych rabatu, bezpłatne ubezpieczenie MAX i możliwość zmiany rezerwacji i gwarancję niezmienności ceny za złotówkę. Można je realizować u każdego sprzedawcy, który ma umowę z tym biurem podróży. Akcja promocyjna potrwa do końca stycznia.

W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk, który jako dyrektor ds. rozwoju biznesu będzie odpowiedzialny za kolejne otwarcia – ogłosiła firma. Kupczyk pracował wcześniej dla firm spoza turystyki – Biedronki i Dużego Bena.

W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk (pierwszy z

W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk (pierwszy z lewej)

Foto: Sun & Fun

Salon sprzedaży Sun & Fun Holidays w centrum handlowym Atrium Promenada jest pierwszym punktem touroperatora w galerii handlowej i trzecim własnym - po salonach w Katowicach (przy ulicy Opolskiej) i w Warszawie (przy ulicy Pruszkowskiej). W tym roku biuro podroży planuje jeszcze otwarcie salonu w centrum handlowym Focus Park w Rybniku, a później w Częstochowie i jeszcze jednego w Warszawie.

Docelowo w ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać około dwudziestu - wszystkie w galeriach handlowych, w których Sun & Fun nie ma swoich agentów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Biura Podróży
Grupa eSky ma nowego prezesa. Łukasza Habaja zastąpi Andrzej Kozłowski
Biura Podróży
Biuro podróży TOP Touristik ma nową menedżerkę od sprzedaży i marketingu
Biura Podróży
Europa wie, jak konkurować. Ma strategię, którą pochwaliła branża turystyczna
Biura Podróży
Dwa kierunki wakacyjne z nowymi rekordami cen – najnowsze dane z biur podróży