Salon sprzedaży Sun & Fun Holidays w centrum handlowym Atrium Promenada jest pierwszym punktem touroperatora w galerii handlowej i trzecim własnym - po salonach w Katowicach (przy ulicy Opolskiej) i w Warszawie (przy ulicy Pruszkowskiej). W tym roku biuro podroży planuje jeszcze otwarcie salonu w centrum handlowym Focus Park w Rybniku, a później w Częstochowie i jeszcze jednego w Warszawie.
Czytaj więcej
TUI Poland, Itaka i Rainbow to trzy największe w Polsce biura podróży, jeśli uszeregować je według wielkości przychodów. Jeśli zaś mierzyć rangę touroperatorów liczbą klientów, w pierwszej trójce znajdą się TUI Poland, Itaka i Coral Travel. Piąte miejsce przebojem zdobył nowy gracz, Anex Tour - pokazuje najnowszy ranking biur podróży w Polsce.
Docelowo w ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać około dwudziestu - wszystkie w galeriach handlowych, w których Sun & Fun nie ma swoich agentów.
Sun & Fun liczy na 120 tysięcy klientów w tym roku
- Cieszymy się, że będziemy bliżej klientów w Warszawie, z której oferujemy wyloty do wszystkich naszych kierunków - mówi dyrektor generalny Sun & Fun Holidays Semir Hamouda. - Otwarcie stacjonarnych salonów sprzedaży jest ważnym etapem rozwoju naszej firmy. Uznaliśmy, że nie zmieniając niczego w naszej polityce wobec agentów turystycznych, możemy zwiększyć dzięki temu rozpoznawalność marki Sun & Fun Holidays i mocniej zaistnieć w świadomości klientów – dodaje.
Hamouda wyjaśnia, że biuro podróży w roku 2025 obsłużyć 120 tysięcy turystów. W zeszłym roku wysłało na wakacje 98 tysięcy klientów. Najwięcej do Tunezji, Egiptu, Turcji, Bułgarii i na Cypr. Szczególnie dynamicznie rosło zainteresowanie Polaków tym pierwszym kierunkiem, a Sun & Fun, którego samoloty latają tam cały rok (zimą na Dżerbę), czuje się specjalistą od niego.