Reklama

Sun & Fun otwiera własny salon z wycieczkami. Planuje jeszcze 20 kolejnych

Dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Holidays, jednego z największych w Polsce, Semir Hamouda, otworzył uroczyście pierwszy salon sprzedaży tego touroperatora w centrum handlowym. Firma zapowiada uruchomienie kolejnych punktów jeszcze w tym roku.

Publikacja: 15.01.2025 14:33

Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Semir Hamouda (z le

Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Semir Hamouda (z lewej)

Foto: Sun & Fun

Salon sprzedaży Sun & Fun Holidays w centrum handlowym Atrium Promenada jest pierwszym punktem touroperatora w galerii handlowej i trzecim własnym - po salonach w Katowicach (przy ulicy Opolskiej) i w Warszawie (przy ulicy Pruszkowskiej). W tym roku biuro podroży planuje jeszcze otwarcie salonu w centrum handlowym Focus Park w Rybniku, a później w Częstochowie i jeszcze jednego w Warszawie.

Czytaj więcej

Ranking biur podróży 2024. Dwaj liderzy na czele - Itaka Holdings i TUI Poland

Docelowo w ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać około dwudziestu - wszystkie w galeriach handlowych, w których Sun & Fun nie ma swoich agentów.

Sun & Fun liczy na 120 tysięcy klientów w tym roku

- Cieszymy się, że będziemy bliżej klientów w Warszawie, z której oferujemy wyloty do wszystkich naszych kierunków - mówi dyrektor generalny Sun & Fun Holidays Semir Hamouda. - Otwarcie stacjonarnych salonów sprzedaży jest ważnym etapem rozwoju naszej firmy. Uznaliśmy, że nie zmieniając niczego w naszej polityce wobec agentów turystycznych, możemy zwiększyć dzięki temu rozpoznawalność marki Sun & Fun Holidays i mocniej zaistnieć w świadomości klientów – dodaje.

 Hamouda wyjaśnia, że biuro podróży w roku 2025 obsłużyć 120 tysięcy turystów.  W zeszłym roku wysłało na wakacje 98 tysięcy klientów. Najwięcej do Tunezji, Egiptu, Turcji, Bułgarii i na Cypr. Szczególnie dynamicznie rosło zainteresowanie Polaków tym pierwszym kierunkiem, a Sun & Fun, którego samoloty latają tam cały rok (zimą na Dżerbę), czuje się specjalistą od niego.

Reklama
Reklama

200 złotych rabatu na wycieczki z Sun & Funem

Jak mówiła podczas otwarcia salonu Magda Plutecka z działu marketingu Sun & Funa, centrum handlowe w Atrium Promenada jest jednym z największych w Polsce, przyciąga klientów z Warszawy i okolic.

"Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem"

"Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem"

Foto: Sun & Fun

W salonie biura podróży o powierzchni 45 metrów kwadratowych będzie pracować troje „wakacyjnych konsultantów z wieloletnim doświadczeniem”. Oprócz wycieczek z Sun & Funem będą oferować wypoczynek z Grecosem, Anexem Tour i Best Reisen. Jak bowiem wyjaśnia Plutecka, ich produkty uzupełniają ofertę Sun & Funa, nie konkurując z nią bezpośrednio. Dwa z nich, Grecos i Best Reisen, nie mają własnych salonów sprzedaży.

- Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem. Łączy kolory piasku, słońca, wody, nieba i owoców cytrusowych – przekonuje Plutecka. - Przy tym jest utrzymane w kolorach naszej marki - białym, granatowym i pomarańczowym, a do podróży nawiązują dodatki, jak mapa świata, drogowskaz i deska surfingowa. Stylistyka harmonijnie łączy styl boho z nowoczesnością, tworząc przestrzeń elegancką, unikatową i ponadczasową.

Z okazji otwarcia salonu biuro podróży rozdaje kupony na 200 złotych rabatu, bezpłatne ubezpieczenie MAX i możliwość zmiany rezerwacji i gwarancję niezmienności ceny za złotówkę. Można je realizować u każdego sprzedawcy, który ma umowę z tym biurem podróży. Akcja promocyjna potrwa do końca stycznia.

W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk, który jako dyrektor ds. rozwoju biznesu będzie odpowiedzialny za kolejne otwarcia – ogłosiła firma. Kupczyk pracował wcześniej dla firm spoza turystyki – Biedronki i Dużego Bena.

Reklama
Reklama
W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk (pierwszy z

W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk (pierwszy z lewej)

Foto: Sun & Fun

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Unia wzmacnia prawa klientów biur podróży. Branża turystyczna umiarkowanie zadowolona
Biura Podróży
Rekordowy rok niemieckich touroperatorów napędzany cenami, nie klientami
Biura Podróży
Koniec prac nad rewizją dyrektywy o imprezach turystycznych. Co się zmieni?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biura Podróży
W biurach podróży mała przecena czterech wakacyjnych kierunków. To już trzecia
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama