Sun & Fun otwiera własny salon z wycieczkami. Planuje jeszcze 20 kolejnych

Dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Holidays, jednego z największych w Polsce, Semir Hamouda, otworzył uroczyście pierwszy salon sprzedaży tego touroperatora w centrum handlowym. Firma zapowiada uruchomienie kolejnych punktów jeszcze w tym roku.

Publikacja: 15.01.2025 14:33

Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Semir Hamouda (z le

Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał dyrektor generalny biura podróży Sun & Fun Semir Hamouda (z lewej)

Foto: Sun & Fun

Salon sprzedaży Sun & Fun Holidays w centrum handlowym Atrium Promenada jest pierwszym punktem touroperatora w galerii handlowej i trzecim własnym - po salonach w Katowicach (przy ulicy Opolskiej) i w Warszawie (przy ulicy Pruszkowskiej). W tym roku biuro podroży planuje jeszcze otwarcie salonu w centrum handlowym Focus Park w Rybniku, a później w Częstochowie i jeszcze jednego w Warszawie.

Czytaj więcej

Ranking biur podróży 2024. Dwaj liderzy na czele - Itaka Holdings i TUI Poland

Docelowo w ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać około dwudziestu - wszystkie w galeriach handlowych, w których Sun & Fun nie ma swoich agentów.

Sun & Fun liczy na 120 tysięcy klientów w tym roku

- Cieszymy się, że będziemy bliżej klientów w Warszawie, z której oferujemy wyloty do wszystkich naszych kierunków - mówi dyrektor generalny Sun & Fun Holidays Semir Hamouda. - Otwarcie stacjonarnych salonów sprzedaży jest ważnym etapem rozwoju naszej firmy. Uznaliśmy, że nie zmieniając niczego w naszej polityce wobec agentów turystycznych, możemy zwiększyć dzięki temu rozpoznawalność marki Sun & Fun Holidays i mocniej zaistnieć w świadomości klientów – dodaje.

 Hamouda wyjaśnia, że biuro podróży w roku 2025 obsłużyć 120 tysięcy turystów.  W zeszłym roku wysłało na wakacje 98 tysięcy klientów. Najwięcej do Tunezji, Egiptu, Turcji, Bułgarii i na Cypr. Szczególnie dynamicznie rosło zainteresowanie Polaków tym pierwszym kierunkiem, a Sun & Fun, którego samoloty latają tam cały rok (zimą na Dżerbę), czuje się specjalistą od niego.

200 złotych rabatu na wycieczki z Sun & Funem

Jak mówiła podczas otwarcia salonu Magda Plutecka z działu marketingu Sun & Funa, centrum handlowe w Atrium Promenada jest jednym z największych w Polsce, przyciąga klientów z Warszawy i okolic.

"Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem"

"Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem"

Foto: Sun & Fun

W salonie biura podróży o powierzchni 45 metrów kwadratowych będzie pracować troje „wakacyjnych konsultantów z wieloletnim doświadczeniem”. Oprócz wycieczek z Sun & Funem będą oferować wypoczynek z Grecosem, Anexem Tour i Best Reisen. Jak bowiem wyjaśnia Plutecka, ich produkty uzupełniają ofertę Sun & Funa, nie konkurując z nią bezpośrednio. Dwa z nich, Grecos i Best Reisen, nie mają własnych salonów sprzedaży.

- Wnętrze salonu jest inspirowane wakacyjnym klimatem. Łączy kolory piasku, słońca, wody, nieba i owoców cytrusowych – przekonuje Plutecka. - Przy tym jest utrzymane w kolorach naszej marki - białym, granatowym i pomarańczowym, a do podróży nawiązują dodatki, jak mapa świata, drogowskaz i deska surfingowa. Stylistyka harmonijnie łączy styl boho z nowoczesnością, tworząc przestrzeń elegancką, unikatową i ponadczasową.

Z okazji otwarcia salonu biuro podróży rozdaje kupony na 200 złotych rabatu, bezpłatne ubezpieczenie MAX i możliwość zmiany rezerwacji i gwarancję niezmienności ceny za złotówkę. Można je realizować u każdego sprzedawcy, który ma umowę z tym biurem podróży. Akcja promocyjna potrwa do końca stycznia.

W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk, który jako dyrektor ds. rozwoju biznesu będzie odpowiedzialny za kolejne otwarcia – ogłosiła firma. Kupczyk pracował wcześniej dla firm spoza turystyki – Biedronki i Dużego Bena.

W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk (pierwszy z

W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk (pierwszy z lewej)

Foto: Sun & Fun

Salon sprzedaży Sun & Fun Holidays w centrum handlowym Atrium Promenada jest pierwszym punktem touroperatora w galerii handlowej i trzecim własnym - po salonach w Katowicach (przy ulicy Opolskiej) i w Warszawie (przy ulicy Pruszkowskiej). W tym roku biuro podroży planuje jeszcze otwarcie salonu w centrum handlowym Focus Park w Rybniku, a później w Częstochowie i jeszcze jednego w Warszawie.

Docelowo w ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać około dwudziestu - wszystkie w galeriach handlowych, w których Sun & Fun nie ma swoich agentów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Biuro podróży Rainbow wspiera WOŚP. Zachęca do licytowania greckich wakacji
Biura Podróży
Grupa Anex Tour rozbudowuje swoje sieci hotelowe. Przywróci dawną markę
Biura Podróży
Początek roku nie rozpieszcza klientów biur podróży. Wakacje coraz droższe
Biura Podróży
Zmiana we władzach TOO. W tle oskarżenia o brak przejrzystości działania zarządu