Jak informuje w komunikacie prasowym Orbis, Tribe jest nową „lifestylową” marką Accoru, która „oferuje innowacje i nowe doświadczenia hotelowe” i „koncentruje się na stylu, a nie na cenie”. Na razie pod tym szyldem działa tylko jeden hotel – w australijskim Perth. Do 2022 roku ma się otworzyć dziesięć kolejnych obiektów w Europie i Azji, które łącznie będą miały 1,7 tysiąca pokojów. Wśród nich znajdą się hotele w Warszawie i Krakowie.
CZYTAJ TEŻ: Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery
– Jesteśmy przekonani, że Tribe wprowadzi nową jakość i energię na rynek hotelowy w Polsce – mówi prezes i dyrektor generalny Orbisu Gilles Clavie, cytowany w komunikacie.
Tribe Warszawa Bracka zajmie dawną siedzibę Orbisu. Będzie miał 113 pokojów, restaurację i bar, zaplecze konferencyjne i centrum fitness. Motywami przewodnimi wystroju będą neony, art déco, moda i noc, a wnętrza ozdobią kamień, marmur, ciemne drewno i aksamit.
ZOBACZ TAKŻE: Accor wprowadza nową markę hotelową