Jak podaje Accor w komunikacie prasowym, MGallery Hotel Collection to pierwsza marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych stworzona przez międzynarodową grupę hotelową. Pierwszy hotel pod tym szyldem otworzył się w 2008 roku. „Łącząc najwyższy standard usług ze światem rytuałów, fascynujących historii i autorskich pomysłów, marka oferuje zupełnie nową jakość w segmencie hoteli luksusowych” – czytamy w komunikacie.
– MGallery to propozycja dla gości, którzy oczekują od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może nim być pobyt w historycznej nieruchomości, obcowanie ze sztuką czy delektowanie się autorskimi daniami – mówi dyrektor ds. marketingu i guest experience w Grupie Accor na Europę Wschodnią Joanna Świerkosz, cytowana w komunikacie. – Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery. Każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty, rytuały i ofertę kulinarną, a przede wszystkim jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje – dodaje.
Czytaj też: „Guest experience to sposób, żeby wygrać z konkurencją”.
Każdy MGallery jest unikatowy, ma jednak charakterystyczne dla marki cechy, dzięki którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję – wyjaśnia Accor. Znakiem rozpoznawczym sieci mają być tak zwane „memorable moments”, czyli niezapomniane chwile. Każdy hotel kreuje własne – na przykład Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery proponuje lot helikopterem do Zakopanego na piknik czy prywatny rejs po Wiśle połączony z kolacją przygotowaną przez szefa kuchni hotelowej restauracji Gavi, a The Bridge Wrocław MGallery zaprasza gości na hotelowy dach z widokiem na miasto i częstuje szampanem. Accor podkreśla, że hotele MGallery szczególnie dbają o potrzeby podróżujących kobiet, które mogą liczyć na bogatą ofertę spa, zdrowe posiłki, dobrej jakości kosmetyki i akcesoria.
Architektura i wystrój hoteli mogą być klasyczne lub nowoczesne, zawsze jednak nawiązują do miejsca, w którym znajduje się hotel. „W przestrzeniach nie brakuje dzieł sztuki, designerskich mebli czy zaskakujących rozwiązań architektonicznych” – opisuje Accor. Hotele chętnie współpracują z artystami, organizując na przykład wernisaże. Restauracje hotelowe zaopatrują się u lokalnych producentów i serwują dania ze świeżych składników.