„Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę” – objaśnia Accor ideę nowej marki w komunikacie.
Czytaj też: „Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery”.
Klientom hotele greet oferują „niestandardową gościnność, która jest otwarta na świat” i możliwość wspólnego spędzania czasu, a właścicielom hoteli „swobodę i elastyczność” działania. Jak zapewnia Accor, jego jedyne wymagania to logo w częściach wspólnych, duży stół dla gości do wspólnego spędzania czasu oraz zapewnienie, że 20 procent pokojów może pomieścić od czterech do sześciu osób.
Przestrzenie ogólnodostępne nie są standaryzowane. Accor zachęca właścicieli obiektów do korzystania z mebli i przedmiotów pozyskanych za pośrednictwem sieci wymiany rzeczy używanych, od ekologicznie odpowiedzialnych dostawców i z tak zwanego upcyklingu (przetwarzanie odpadów, w wyniku którego powstają produkty o wyższej wartości niż pierwotne surowce).
Zobacz także: „Accor nie marnuje jedzenia”.