Jutro, 8 czerwca, gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel Royal Tulip Sand w Kołobrzegu – zawiadamia w komunikacie Louvre Hotels Group, która jest właścicielem marki Royal Tulip. Sam obiekt należy z kolei do Zdrojowej Invest & Hotels, przed przebudową działał jako czterogwiazdkowy Sand. Będzie to pierwszy obiekt marki Royal Tulip na polskim wybrzeżu. Pod ten szyld przechodzi też Royal Tulip Cristal Residences Szklarska Poręba, który również jest własnością Zdrojowej Invest & Hotels.

""

Fot. materiały prasowe

turystyka.rp.pl

– Cieszymy się, że możemy otworzyć hotel marki Royal Tulip w Europie, a zarazem kolejny hotel w Polsce, która od wielu lat jest dla nas ważnym rynkiem – mówi dyrektor operacyjny Louvre Hotels Group Andreas Tscherning, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Zdrojowa największym partnerem turystycznym Chin

Liczący 114 pokojów hotel dzieli od plaży pięć minut spaceru. Kompleksowe prace nad dostosowaniem go do standardu Royal Tulip rozpoczęły się pod koniec 2020 roku i objęły nie tylko pokoje i apartamenty, ale także strefę spa, restaurację i przestrzenie publiczne. „Designerskie meble i wysokiej klasy materiały wykończeniowe tworzą w hotelu atmosferę królewskiego luksusu, która sprzyja błogiemu wypoczynkowi” – czytamy w komunikacie.

– Gruntowna renowacja odmieniła oblicze obiektu, nadając mu charakter prawdziwie nowoczesnego ośrodka. Goście będą mogli zrelaksować się w Sand Wellness i znów skosztować specjałów serwowanych w restauracji Sand{acz}, która została wyróżniona w przewodniku Gault&Millau Polska – zachęca dyrektor hotelu Łukasz Genera.

""

Fot. materiały prasowe

turystyka.rp.pl

Goście dostaną ekologiczne kosmetyki Damana Solid Range – wegańskie żele pod prysznic w formie kostek myjących, szampony bez mydła i odżywki pakowane w niezawierające plastiku kartonowe opakowania.

ZOBACZ TAKŻE: Louvre Hotels będzie zarządzać hotelem w Balicach

Louvre Hotels Group jest spółką zależną przedsiębiorstwa turystycznego Jin Jiang International Holdings z siedzibą w Szanghaju. Ma ponad 1,5 tysiąca hoteli w 54 krajach, które działają pod markami Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip, a także markami indyjskiej sieci Sarovar, francuskiej Hôtels & Préférence i chińską marką Metropolo.