Kolej zyskuje na współpracy z platformą z biletami. Dużo przesiadek z autobusów

O ponad 40 procent wzrosła sprzedaż biletów w lipcu, licząc miesiąc do miesiąca, na pociągi Intercity. Zyskują na popularności przesiadki z autobusu na pociąg. To efekt wdrożenia 3 czerwca bezpośredniej sprzedaży oferty PKP Intercity – informuje platforma e-podróżnik.pl.

Publikacja: 09.09.2022 11:46

Kolej zyskuje na współpracy z platformą z biletami. Dużo przesiadek z autobusów

Foto: Filip Frydrykiewicz

„Minęły już trzy miesiące od wdrożenia bezpośredniej sprzedaży biletów jednorazowych, z rezerwacją miejsca siedzącego PKP Intercity, na platformie e-podróżnik.pl. W lipcu w stosunku do poprzedniego miesiąca zanotowano ponad 40-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży biletów IC!” - czytamy w komunikacie internetowego pośrednika.

e-podróżnik.pl

Co ciekawe, okazuje się, że rośnie udział biletów z przesiadką. Co dziesiąte zamówienie przejazdu PKP Intercity zrealizowane na platformie e-podróżnik.pl dotyczy podróży łączonej autobus-pociąg lub pociąg-pociąg. Wśród przewoźników autobusowych, którzy w połączeniu z ofertą PKP Intercity są najczęściej wybierani do przejazdów z przesiadką, są Żak Express, Neobus Polska, Szwagropol i Polonus. A kiedy podróżni wybierają podróże z przesiadką na pociąg innego operatora są to najczęściej przesiadki z PKP Intercity na pociagi Polregio, Kolei Dolnośląskich i Kolei Śląskich.

e-podróżnik.pl

Rosnące wyniki sprzedaży połączeń kolej-autobus to dowód, że jest duże zapotrzebowanie na ten sposób organizowania podróży – komentuje cytowany w komunikacie Tomasz Hajnos, wiceprezes spółki Teroplan, właściciela serwisu e-podróżnik.pl.

- Rozszerzenie sieci dystrybucji biletów na przejazd naszymi pociągami było możliwe dzięki wprowadzeniu Ujednoliconych Warunków Handlowych we wrześniu 2021 roku. Cieszymy się, że ten nowy model sprzedaży przynosi efekty. Polacy preferują zakup biletów w kanałach zdalnych, dlatego chcemy się dalej rozwijać w tym kierunku – dodaje z kolei Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

„Minęły już trzy miesiące od wdrożenia bezpośredniej sprzedaży biletów jednorazowych, z rezerwacją miejsca siedzącego PKP Intercity, na platformie e-podróżnik.pl. W lipcu w stosunku do poprzedniego miesiąca zanotowano ponad 40-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży biletów IC!” - czytamy w komunikacie internetowego pośrednika.

Co ciekawe, okazuje się, że rośnie udział biletów z przesiadką. Co dziesiąte zamówienie przejazdu PKP Intercity zrealizowane na platformie e-podróżnik.pl dotyczy podróży łączonej autobus-pociąg lub pociąg-pociąg. Wśród przewoźników autobusowych, którzy w połączeniu z ofertą PKP Intercity są najczęściej wybierani do przejazdów z przesiadką, są Żak Express, Neobus Polska, Szwagropol i Polonus. A kiedy podróżni wybierają podróże z przesiadką na pociąg innego operatora są to najczęściej przesiadki z PKP Intercity na pociagi Polregio, Kolei Dolnośląskich i Kolei Śląskich.

Kolej
Mazobilet, czyli zwiedzanie Warszawy i Mazowsza za 49 złotych, a nawet taniej
Kolej
Koleje Szwajcarskie: Niepunktualność Kolei Niemieckich nam szkodzi
Kolej
Greenpeace: Trzeba nałożyć podatek, żeby latanie nie było tańsze od jazdy koleją
Kolej
Miliardowe inwestycje PKP Intercity. Do 2030 r. dwa razy więcej pociągów na torach
Kolej
Koleje Czeskie będą wozić pasażerów z Pragi do Wrocławia, a może i Gdyni
Materiał Promocyjny
Nowe narzędzia to nowe możliwości