Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolej zyskuje na współpracy z platformą z biletami. Dużo przesiadek z autobusów

O ponad 40 procent wzrosła sprzedaż biletów w lipcu, licząc miesiąc do miesiąca, na pociągi Intercity. Zyskują na popularności przesiadki z autobusu na pociąg. To efekt wdrożenia 3 czerwca bezpośredniej sprzedaży oferty PKP Intercity – informuje platforma e-podróżnik.pl.

Publikacja: 09.09.2022 11:46

Kolej zyskuje na współpracy z platformą z biletami. Dużo przesiadek z autobusów

Foto: Filip Frydrykiewicz

„Minęły już trzy miesiące od wdrożenia bezpośredniej sprzedaży biletów jednorazowych, z rezerwacją miejsca siedzącego PKP Intercity, na platformie e-podróżnik.pl. W lipcu w stosunku do poprzedniego miesiąca zanotowano ponad 40-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży biletów IC!” - czytamy w komunikacie internetowego pośrednika.

Foto: e-podróżnik.pl

Co ciekawe, okazuje się, że rośnie udział biletów z przesiadką. Co dziesiąte zamówienie przejazdu PKP Intercity zrealizowane na platformie e-podróżnik.pl dotyczy podróży łączonej autobus-pociąg lub pociąg-pociąg. Wśród przewoźników autobusowych, którzy w połączeniu z ofertą PKP Intercity są najczęściej wybierani do przejazdów z przesiadką, są Żak Express, Neobus Polska, Szwagropol i Polonus. A kiedy podróżni wybierają podróże z przesiadką na pociąg innego operatora są to najczęściej przesiadki z PKP Intercity na pociagi Polregio, Kolei Dolnośląskich i Kolei Śląskich.

Foto: e-podróżnik.pl

Rosnące wyniki sprzedaży połączeń kolej-autobus to dowód, że jest duże zapotrzebowanie na ten sposób organizowania podróży – komentuje cytowany w komunikacie Tomasz Hajnos, wiceprezes spółki Teroplan, właściciela serwisu e-podróżnik.pl.

Reklama
Reklama

- Rozszerzenie sieci dystrybucji biletów na przejazd naszymi pociągami było możliwe dzięki wprowadzeniu Ujednoliconych Warunków Handlowych we wrześniu 2021 roku. Cieszymy się, że ten nowy model sprzedaży przynosi efekty. Polacy preferują zakup biletów w kanałach zdalnych, dlatego chcemy się dalej rozwijać w tym kierunku – dodaje z kolei Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

„Minęły już trzy miesiące od wdrożenia bezpośredniej sprzedaży biletów jednorazowych, z rezerwacją miejsca siedzącego PKP Intercity, na platformie e-podróżnik.pl. W lipcu w stosunku do poprzedniego miesiąca zanotowano ponad 40-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży biletów IC!” - czytamy w komunikacie internetowego pośrednika.

Co ciekawe, okazuje się, że rośnie udział biletów z przesiadką. Co dziesiąte zamówienie przejazdu PKP Intercity zrealizowane na platformie e-podróżnik.pl dotyczy podróży łączonej autobus-pociąg lub pociąg-pociąg. Wśród przewoźników autobusowych, którzy w połączeniu z ofertą PKP Intercity są najczęściej wybierani do przejazdów z przesiadką, są Żak Express, Neobus Polska, Szwagropol i Polonus. A kiedy podróżni wybierają podróże z przesiadką na pociąg innego operatora są to najczęściej przesiadki z PKP Intercity na pociagi Polregio, Kolei Dolnośląskich i Kolei Śląskich.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Kolej
RegioJet rozpycha się na polskich torach. Pojedzie do Berlina, Wrocławia i Szczecina
Kolej
Pendolino dojedzie w Tatry. Z Gdyni do Zakopanego w siedem i pół godziny
Kolej
Czeski przewoźnik RegioJet testuje trasę kolejową z Krakowa do Warszawy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Kolej
Pociągi z Warszawy do Wilna przyspieszą. Na początek o godzinę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama