Incentives and Meetings to wprowadzona w tym miesiącu marka, będąca częścią Visit Malta - wyjaśnia maltańska organizacja turystyczna Malta Tourism Authority w komunikacie prasowym.
Jak czytamy, badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dlatego istniejąca dotąd marka Conventions Malta została przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.
- Poświęciliśmy sporo czasu na badania nad pozycjonowaniem naszej marki i jesteśmy przekonani, że dostosowanie się do marki Visit Malta i jej spójnych wartości było najrozsądniejszym posunięciem. Malta prezentuje atrakcyjną ofertę dla rynku MICE, a my mamy nadzieję na dalszą aktywną promocję kraju na rynku międzynarodowym - mówi o nowej identyfikacji wizualnej dyrektor Visit Malta Incentives and Meetings Christophe Berger, cytowany w komunikacie.
- Obłożenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Malta wynosi obecnie 85 procent tego, co było w 2019 roku, z tendencją wzrostową. Wyspy zostały właśnie włączone do programu Forbes Star Award. Oferta gastronomiczna Malty rozwija się w szybkim tempie i obecnie możemy pochwalić się pięcioma restauracjami z gwiazdkami Michelin. Jesteśmy podekscytowani perspektywami na przyszłość, szczególnie tym, że w najbliższych miesiącach prestiżowe instytucje będą organizować na naszych wyspach ważne spotkania i konferencje - dodaje Berger.
Czytaj więcej
Wizz Air ogłosił podpisanie „porozumienia w sprawie relokacji odpowiedzialności” z Agencją Bezpieczeństwa Lotniczego Unii Europejskiej (EASA) i maltańskim urzędem lotniczym (CAD), zgodnie z którym zamierza złożyć wniosek o certyfikat i licencję (AOC) przewoźnika lotniczego dla swojej maltańskiej spółki.
- Segment Incentives and Meetings jest bardzo ważnym elementem maltańskiej oferty turystycznej. Generuje ponadprzeciętne dochody i wpływa istotnie na wzrost ruchu turystycznego na Wyspach Maltańskich. Co więcej, jest odpowiedzialny za znaczny ruch turystyczny w sezonach przejściowych, co jest zgodne ze strategią poprawy sezonowości turystyki i bardziej zrównoważonego rozwoju branży - podkreśla minister turystyki Malty Clayton Bartolo.
Markę Visit Malta Incentives and Meetings ma wypromować na rynku kampania marketingowa, której elementami są zdjęcia i filmy wykonane w marcu podczas 11-dniowej sesji zdjęciowej na wyspach oraz hasła reklamowe wskazujące powody, dla których firmy wybierają Maltę jako miejsce organizacji spotkań biznesowych i imprez motywacyjnych. Główne z nich to: 300 słonecznych dni w roku, europejski śródziemnomorski kierunek, doskonałe połączenia komunikacyjne, profesjonalne firmy DMC i ich dostawcy, zróżnicowane programy wyjazdów, atrakcyjne obiekty konferencyjne, wspaniałe miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu.
Visit Malta Incentives and Meetings zaprezentuje się na targach IMEX we Frankfurcie (31 maja - 2 czerwca), IBTM w Barcelonie (29 listopada - 1 grudnia), IMEX America (11- 13 października) i Meetings Show w Londynie (29 - 30 czerwca).