Maltański przemysł spotkań i wydarzeń w nowej odsłonie

Malta będzie promować swoją ofertę MICE pod nową marką - Visit Malta Incentives and Meetings.

Publikacja: 23.05.2022 15:17

Maltański przemysł spotkań i wydarzeń w nowej odsłonie

Foto: Materiały prasowe

Incentives and Meetings to wprowadzona w tym miesiącu marka, będąca częścią Visit Malta - wyjaśnia maltańska organizacja turystyczna Malta Tourism Authority w komunikacie prasowym.

Jak czytamy, badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dlatego istniejąca dotąd marka Conventions Malta została przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.

- Poświęciliśmy sporo czasu na badania nad pozycjonowaniem naszej marki i jesteśmy przekonani, że dostosowanie się do marki Visit Malta i jej spójnych wartości było najrozsądniejszym posunięciem. Malta prezentuje atrakcyjną ofertę dla rynku MICE, a my mamy nadzieję na dalszą aktywną promocję kraju na rynku międzynarodowym - mówi o nowej identyfikacji wizualnej dyrektor Visit Malta Incentives and Meetings Christophe Berger, cytowany w komunikacie.

- Obłożenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Malta wynosi obecnie 85 procent tego, co było w 2019 roku, z tendencją wzrostową. Wyspy zostały właśnie włączone do programu Forbes Star Award. Oferta gastronomiczna Malty rozwija się w szybkim tempie i obecnie możemy pochwalić się pięcioma restauracjami z gwiazdkami Michelin. Jesteśmy podekscytowani perspektywami na przyszłość, szczególnie tym, że w najbliższych miesiącach prestiżowe instytucje będą organizować na naszych wyspach ważne spotkania i konferencje - dodaje Berger.

Czytaj więcej

Wizz Air otworzy linię lotniczą na Malcie. "To nasz rozwój"

- Segment Incentives and Meetings jest bardzo ważnym elementem maltańskiej oferty turystycznej. Generuje ponadprzeciętne dochody i wpływa istotnie na wzrost ruchu turystycznego na Wyspach Maltańskich. Co więcej, jest odpowiedzialny za znaczny ruch turystyczny w sezonach przejściowych, co jest zgodne ze strategią poprawy sezonowości turystyki i bardziej zrównoważonego rozwoju branży - podkreśla minister turystyki Malty Clayton Bartolo.

Markę Visit Malta Incentives and Meetings ma wypromować na rynku kampania marketingowa, której elementami są zdjęcia i filmy wykonane w marcu podczas 11-dniowej sesji zdjęciowej na wyspach oraz hasła reklamowe wskazujące powody, dla których firmy wybierają Maltę jako miejsce organizacji spotkań biznesowych i imprez motywacyjnych. Główne z nich to: 300 słonecznych dni w roku, europejski śródziemnomorski kierunek, doskonałe połączenia komunikacyjne, profesjonalne firmy DMC i ich dostawcy, zróżnicowane programy wyjazdów, atrakcyjne obiekty konferencyjne, wspaniałe miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu.

Visit Malta Incentives and Meetings zaprezentuje się na targach IMEX we Frankfurcie (31 maja - 2 czerwca), IBTM w Barcelonie (29 listopada - 1 grudnia), IMEX America (11- 13 października) i Meetings Show w Londynie (29 - 30 czerwca).

Incentives and Meetings to wprowadzona w tym miesiącu marka, będąca częścią Visit Malta - wyjaśnia maltańska organizacja turystyczna Malta Tourism Authority w komunikacie prasowym.

Jak czytamy, badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dlatego istniejąca dotąd marka Conventions Malta została przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.

Pozostało 83% artykułu
Popularne Trendy
Mazo przygoda, Mazo wakacje, Mazo natura, czyli lato na Mazowszu
Biura Podróży
DER Touristik ma duże plany wobec Turcji. Klienci chcą więcej ofert
Biura Podróży
UNIQA: Biura podróży odrabiają straty, to będzie dobry sezon w turystyce
Biura Podróży
Niemieccy turyści szukają greckich wakacji. Zyskują małe wyspy
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Nowe Trendy
Rosną wydatki na podróże. Turyści zamiast pamiątek wolą wizytę w barze