Maltański przemysł spotkań i wydarzeń w nowej odsłonie

Malta będzie promować swoją ofertę MICE pod nową marką - Visit Malta Incentives and Meetings.

Publikacja: 23.05.2022 15:17

Maltański przemysł spotkań i wydarzeń w nowej odsłonie

Foto: Materiały prasowe

Incentives and Meetings to wprowadzona w tym miesiącu marka, będąca częścią Visit Malta - wyjaśnia maltańska organizacja turystyczna Malta Tourism Authority w komunikacie prasowym.

Jak czytamy, badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dlatego istniejąca dotąd marka Conventions Malta została przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.

- Poświęciliśmy sporo czasu na badania nad pozycjonowaniem naszej marki i jesteśmy przekonani, że dostosowanie się do marki Visit Malta i jej spójnych wartości było najrozsądniejszym posunięciem. Malta prezentuje atrakcyjną ofertę dla rynku MICE, a my mamy nadzieję na dalszą aktywną promocję kraju na rynku międzynarodowym - mówi o nowej identyfikacji wizualnej dyrektor Visit Malta Incentives and Meetings Christophe Berger, cytowany w komunikacie.

- Obłożenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Malta wynosi obecnie 85 procent tego, co było w 2019 roku, z tendencją wzrostową. Wyspy zostały właśnie włączone do programu Forbes Star Award. Oferta gastronomiczna Malty rozwija się w szybkim tempie i obecnie możemy pochwalić się pięcioma restauracjami z gwiazdkami Michelin. Jesteśmy podekscytowani perspektywami na przyszłość, szczególnie tym, że w najbliższych miesiącach prestiżowe instytucje będą organizować na naszych wyspach ważne spotkania i konferencje - dodaje Berger.

Czytaj więcej

Wizz Air otworzy linię lotniczą na Malcie. "To nasz rozwój"

- Segment Incentives and Meetings jest bardzo ważnym elementem maltańskiej oferty turystycznej. Generuje ponadprzeciętne dochody i wpływa istotnie na wzrost ruchu turystycznego na Wyspach Maltańskich. Co więcej, jest odpowiedzialny za znaczny ruch turystyczny w sezonach przejściowych, co jest zgodne ze strategią poprawy sezonowości turystyki i bardziej zrównoważonego rozwoju branży - podkreśla minister turystyki Malty Clayton Bartolo.

Markę Visit Malta Incentives and Meetings ma wypromować na rynku kampania marketingowa, której elementami są zdjęcia i filmy wykonane w marcu podczas 11-dniowej sesji zdjęciowej na wyspach oraz hasła reklamowe wskazujące powody, dla których firmy wybierają Maltę jako miejsce organizacji spotkań biznesowych i imprez motywacyjnych. Główne z nich to: 300 słonecznych dni w roku, europejski śródziemnomorski kierunek, doskonałe połączenia komunikacyjne, profesjonalne firmy DMC i ich dostawcy, zróżnicowane programy wyjazdów, atrakcyjne obiekty konferencyjne, wspaniałe miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu.

Visit Malta Incentives and Meetings zaprezentuje się na targach IMEX we Frankfurcie (31 maja - 2 czerwca), IBTM w Barcelonie (29 listopada - 1 grudnia), IMEX America (11- 13 października) i Meetings Show w Londynie (29 - 30 czerwca).

Incentives and Meetings to wprowadzona w tym miesiącu marka, będąca częścią Visit Malta - wyjaśnia maltańska organizacja turystyczna Malta Tourism Authority w komunikacie prasowym.

Jak czytamy, badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dlatego istniejąca dotąd marka Conventions Malta została przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.

Pozostało 83% artykułu
Popularne Trendy
Mazo przygoda, Mazo wakacje, Mazo natura, czyli lato na Mazowszu
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biura Podróży
DER Touristik ma duże plany wobec Turcji. Klienci chcą więcej ofert
Biura Podróży
UNIQA: Biura podróży odrabiają straty, to będzie dobry sezon w turystyce
Biura Podróży
Niemieccy turyści szukają greckich wakacji. Zyskują małe wyspy
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Nowe Trendy
Rosną wydatki na podróże. Turyści zamiast pamiątek wolą wizytę w barze