Dyrektor produktu w DER Touristik, Sven Schikarsky, zapowiada, że w przyszłym roku koncern położy większy nacisk na ofertę turecką. Liczba miejsc w hotelach ma się zwiększyć o około jedną czwartą, pojawią się też nowe kontrakty na wyłączność - podaje niemiecki portal branży turystycznej Reisevor9.
Dotąd touroperatorzy należący do DER Touristik nie byli kojarzeni z mocną pozycją w Turcji. A mimo to od Wielkanocy liczba rezerwacji tego kierunku - szczególnie w Dertourze, Jahn Reisen i ITS - jest rekordowa i przekracza o jedną czwartą poziomy notowane w 2019 roku.
Czytaj więcej
Od 14 do 27 procent zdrożały w porównaniu z 2019 rokiem w Niemczech wakacyjne wyjazdy do najpopularniejszych miejsc turystycznych. Największy skok zaliczył Egipt, ale dwucyfrowe wzrosty cen objęły też Turcję, Grecję, Hiszpanię i Portugalię.
Koncern regularnie organizuje akcje promujące wyjazdy do Turcji. Schikarsky podkreśla, że szczególnie region Antalyi słynie ze świetnych hoteli i bogatej oferty all inclusive w bardzo atrakcyjnych cenach. Już teraz można rezerwować wiele ofert na Riwierze Tureckiej na nadchodzącą zimę. W przyszłości Turcja ma być jednym z najważniejszych kierunków, które zapewnią koncernowi rozwój.
Plany te dotyczą nie tylko oferty sprzedawanej w Niemczech, ale też na innych rynkach, między innymi w Europie Wschodniej, ale też Północnej, gdzie Turcja ma być obok Grecji drugim najważniejszym kierunkiem wyjazdowym. Taką deklarację złożyli w czasie spotkania z ministrem turystyki Turcji Mehmetem Ersoyem prezes DER Touristik Sören Hartmann i prezes DER Touristik Europe Ingo Burmester.