Reklama

Kampania promocyjna Poznania w Holandii. 1,3 miliona wyświetleń reklam w dwa tygodnie

Ponad 1,3 miliona wyświetleń filmów promujących Poznań - to efekt kampanii prowadzonej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie w pierwszej połowie maja.

Publikacja: 09.05.2025 11:10

Holendrzy wyświetlili materiały reklamowe Poznania ponad 1,3 miliona razy

Holendrzy wyświetlili materiały reklamowe Poznania ponad 1,3 miliona razy

Foto: polska.travel

Intensywna promocja stolicy Wielkopolski trwała od końca kwietnia do 8 maja i objęła reklamy w sieci Google i na platformie YouTube, adresowane do mieszkańców Holandii – informuje w komunikacie Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie.

Kampania została zrealizowana we współpracy z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną (PLOT) i objęła emisję spotów wideo w różnych formatach, zarówno jako reklamy in-stream, jak i YouTube Shorts. Efektem tych działań było ponad 1,34 miliona wyświetleń materiałów, w tym ponad 270 tysięcy pełnych obejrzeń.

Coraz więcej Holendrów w Poznaniu

- Cieszą nas kapitalne wyniki tej kampanii, tym bardziej, że od 30 marca KLM dwukrotnie zwiększył częstotliwość lotów z Amsterdamu do Poznania. Dzięki świetnej, ścisłej współpracy PLOT z ZOPOT Amsterdam goście z Holandii od lat zajmują czołowe miejsce wśród zagranicznych turystów odwiedzających stolicę Wielkopolski - mówi prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie.

Czytaj więcej

Polska Organizacja Turystyczna 22. raz wybierze najlepsze produkty turystyczne

Zainteresowanie kampanią potwierdza rosnącą popularność Poznania wśród holenderskich turystów.

Reklama
Reklama

- Miasto cieszy się uznaniem jako kierunek atrakcyjny zarówno dla miłośników kultury, jak i podróżników szukających autentycznych, lokalnych doświadczeń - od regionalnej kuchni, przez wydarzenia artystyczne, aż po możliwość aktywnego wypoczynku - ocenia dyrektor Zagranicznych Ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli Dominika Szulc.

- Poznań to miasto, w którym historia spotyka się z energią współczesności - idealny wybór na city break dla wymagających podróżników z Holandii - dodaje.

Intensywna promocja stolicy Wielkopolski trwała od końca kwietnia do 8 maja i objęła reklamy w sieci Google i na platformie YouTube, adresowane do mieszkańców Holandii – informuje w komunikacie Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie.

Kampania została zrealizowana we współpracy z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną (PLOT) i objęła emisję spotów wideo w różnych formatach, zarówno jako reklamy in-stream, jak i YouTube Shorts. Efektem tych działań było ponad 1,34 miliona wyświetleń materiałów, w tym ponad 270 tysięcy pełnych obejrzeń.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Polacy porzucają wakacje w Polsce. Ostry zwrot w stronę zagranicznego all inclusive
Nowe Trendy
Popularny region turystyczny obciąży turystów opłatą. Potrzebuje pieniędzy na szlaki i toalety
Nowe Trendy
Światowa turystyka: Zadbajmy o równowagę, inaczej stracimy przychody i miejsca pracy
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Nowe Trendy
Pokolenia Z i X w podróży - co je różni? „Motywacja, podejście do planowania, styl”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama