Intensywna promocja stolicy Wielkopolski trwała od końca kwietnia do 8 maja i objęła reklamy w sieci Google i na platformie YouTube, adresowane do mieszkańców Holandii – informuje w komunikacie Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie.
Kampania została zrealizowana we współpracy z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną (PLOT) i objęła emisję spotów wideo w różnych formatach, zarówno jako reklamy in-stream, jak i YouTube Shorts. Efektem tych działań było ponad 1,34 miliona wyświetleń materiałów, w tym ponad 270 tysięcy pełnych obejrzeń.
Coraz więcej Holendrów w Poznaniu
- Cieszą nas kapitalne wyniki tej kampanii, tym bardziej, że od 30 marca KLM dwukrotnie zwiększył częstotliwość lotów z Amsterdamu do Poznania. Dzięki świetnej, ścisłej współpracy PLOT z ZOPOT Amsterdam goście z Holandii od lat zajmują czołowe miejsce wśród zagranicznych turystów odwiedzających stolicę Wielkopolski - mówi prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie.
Czytaj więcej
Polska Organizacja Turystyczna ogłasza start 22. edycji Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny...
Zainteresowanie kampanią potwierdza rosnącą popularność Poznania wśród holenderskich turystów.