Kampania promocyjna Poznania w Holandii. 1,3 miliona wyświetleń reklam w dwa tygodnie

Ponad 1,3 miliona wyświetleń filmów promujących Poznań - to efekt kampanii prowadzonej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie w pierwszej połowie maja.

Publikacja: 09.05.2025 11:10

Holendrzy wyświetlili materiały reklamowe Poznania ponad 1,3 miliona razy

Holendrzy wyświetlili materiały reklamowe Poznania ponad 1,3 miliona razy

Foto: polska.travel

Intensywna promocja stolicy Wielkopolski trwała od końca kwietnia do 8 maja i objęła reklamy w sieci Google i na platformie YouTube, adresowane do mieszkańców Holandii – informuje w komunikacie Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie.

Kampania została zrealizowana we współpracy z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną (PLOT) i objęła emisję spotów wideo w różnych formatach, zarówno jako reklamy in-stream, jak i YouTube Shorts. Efektem tych działań było ponad 1,34 miliona wyświetleń materiałów, w tym ponad 270 tysięcy pełnych obejrzeń.

Coraz więcej Holendrów w Poznaniu

- Cieszą nas kapitalne wyniki tej kampanii, tym bardziej, że od 30 marca KLM dwukrotnie zwiększył częstotliwość lotów z Amsterdamu do Poznania. Dzięki świetnej, ścisłej współpracy PLOT z ZOPOT Amsterdam goście z Holandii od lat zajmują czołowe miejsce wśród zagranicznych turystów odwiedzających stolicę Wielkopolski - mówi prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie.

Czytaj więcej

Polska Organizacja Turystyczna 22. raz wybierze najlepsze produkty turystyczne

Zainteresowanie kampanią potwierdza rosnącą popularność Poznania wśród holenderskich turystów.

- Miasto cieszy się uznaniem jako kierunek atrakcyjny zarówno dla miłośników kultury, jak i podróżników szukających autentycznych, lokalnych doświadczeń - od regionalnej kuchni, przez wydarzenia artystyczne, aż po możliwość aktywnego wypoczynku - ocenia dyrektor Zagranicznych Ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli Dominika Szulc.

- Poznań to miasto, w którym historia spotyka się z energią współczesności - idealny wybór na city break dla wymagających podróżników z Holandii - dodaje.

Intensywna promocja stolicy Wielkopolski trwała od końca kwietnia do 8 maja i objęła reklamy w sieci Google i na platformie YouTube, adresowane do mieszkańców Holandii – informuje w komunikacie Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie.

Kampania została zrealizowana we współpracy z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną (PLOT) i objęła emisję spotów wideo w różnych formatach, zarówno jako reklamy in-stream, jak i YouTube Shorts. Efektem tych działań było ponad 1,34 miliona wyświetleń materiałów, w tym ponad 270 tysięcy pełnych obejrzeń.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
"Hiszpania bez plaż, to jak Disneyland bez Myszki Miki. Ale teraz zapraszamy na wieś"
Nowe Trendy
Rząd Malty: Turystyka filarem rozwoju kraju przez najbliższe 25 lat
Nowe Trendy
Połowa zarządu organizacji promującej Amerykę zwolniona. Decyzja Białego Domu?
Nowe Trendy
Z Turystyką+ dowiesz się więcej o turystach w Polsce. Pierwszy raz dane z Bookinga i Airbnb
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku