Do tej pory kampanie trwały maksymalnie trzy miesiące w roku - zwraca uwagę hiszpański portal branży turystycznej Tourinews.

W okresie wychodzenia z kryzysu wywołanego przez pandemię koronawirusa wyspa chce mocniej współpracować z zagranicznymi biurami podróży. Kampanie będą prowadzone w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Niderlandach, Skandynawii, na Węgrzech i w Polsce. Działania obejmują reklamę na billboardach, w telewizji, mediach społecznościowych, ale też akcje specjalne, takie jak wyjazdy studyjne dla branży, mediów i blogerów. W sumie ma to pozwolić dotrzeć do 288 milionów odbiorców.

Czytaj więcej

Hiszpania – 100 milionów euro za naukę hiszpańskiego. Polacy uczą się chętnie

Budżet przedsięwzięcia wynosi 1,2 miliona euro. Dodatkowo Fuerteventura przeprowadzi swoją kampanię o wartości 200 tysięcy euro, która ma pomóc zmienić postrzeganie wyspy z miejsca kojarzącego się z wypoczynkiem na plaży na kierunek skoncentrowany na zrównoważonym rozwoju, naturze, sporcie i gastronomii.

Minister turystyki w Radzie Fuerteventury Jessica de León poinformowała też, że wyniki obłożenia w hotelach w okresie wielkanocnym są na dobrym poziomie – średnio wynoszą 85 procent. Wśród gości dominują podróżni krajowi, ale też Niemcy i Brytyjczycy.