"Odmienne w nastroju jest położone w sąsiedztwie kolorowe stoisko Klubu Przyjaciół Itaki i Energylandii, gdzie zespół animatorek przenosi w atmosferę wakacyjnych hoteli klubowych dla rodzin z dziećmi. Tu czekają wspólne zabawy, muzyka i quizy" - wyjaśnia w komunikacie biuro podróży.
- Serdecznie zapraszam publiczność i profesjonalistów do odwiedzenia nas na targach. Atutem ITTF jest już samo miejsce, czyli Pałac Kultury i Nauki, kontynuujące najlepsze tradycje targowe. Na targach spotkamy się z zagranicznymi kontrahentami, liczymy także na spotkania z przedstawicielami naszej sieci agencyjnej. Jesteśmy otwarci na nowe kontakty, a przede wszystkim czekamy na zawsze niezmiernie sympatyczne wizyty naszych klientów i wszystkich pasjonatów podróży – mówi cytowany w komunikacie firmy jej wiceprezes Piotr Henicz.
Ruszyły drugie Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw - 200 wystawców z 29 krajów
- Idą dobre czasy dla turystyki polskiej i europejskiej - mówił podczas otwarcia Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF Warsaw wiceminister sportu i turystyki Piotr Borys. - W pierwszych trzech kwartałach tego roku przyjechało do Polski pięć i pół procent więcej turystów niż w tym samym czasie 2019 roku, a turystyka wyjazdowa rośnie o 25 procent.
Rainbow doradza, uczy i bawi
Także biuro podróży Rainbow odnotowało otrzymanie nagrody. Jego stoisko jest podzielone na kilka stref. Jest tam miejsce „do wymiany doświadczeń i dyskusji, które mogą stać się
inspiracją do ciekawych działań, ale i obszar do rozmów na temat oferty
na najbliższe sezony”.
Na targach można porozmawiać z doradcami z warszawskich biur obsługi klienta tego touroperatora. - Targi ITTF
Warsaw to największe i najważniejsze wydarzenie dla branży turystycznej w
kraju. Ważne zatem jest, oprócz samej obecności, pokazanie tego, w czym
się specjalizujemy, a z całą pewnością jesteśmy specjalistami w
organizowaniu wakacji przez cały rok. Nie mogło więc na naszym stoisku
zabraknąć przestrzeni do rozmów o trendach, wymiany
doświadczeń i spotkań z partnerami. Zapraszamy też do rozmów o ofercie
czy naszym nowym programie lojalnościowym „Bumerang”. Nasi doradcy
odpowiedzą na każde, nawet najtrudniejsze, pytania. Specjalnie dla
rodzin mamy strefę animacji – z mnóstwem aktywności dla najmłodszych.
Można dzięki temu zobaczyć, jak wyglądają zajęcia w naszych hotelach z
„Figloklubem” – wyjaśnia cytowany w komunikacie firmy jego menedżer z działu marketingu Radomir Świderski.
Jedną
ze stref stoiska zajmuje Akademia Rainbow, czyli
dział odpowiedzialny za szkolenia i prowadzenie animacji dla dzieci wypoczywających w hotelach. – Zapraszamy uczniów szkół średnich i studentów jeśli szukają pracy na wakacje, a nauczycieli przedmiotów turystycznych
czy hotelarskich na spotkanie z naszymi specjalistami, dotyczące
współpracy. Podczas targów będzie można poznać najnowsze trendy w
turystyce, porozmawiać z ekspertami i skorzystać z wielu atrakcji – podkreśla Aleksandra Wodzyńska z Akademii Rainbow.