Na jednej platformie program łączy oferty, ekskluzywne treści, a także rozwiązania interfejsu NDC API oraz wsparcie i programy szkoleniowe dla podłączonych partnerów handlowych – informuje biuro prasowe linii lotniczej.

Jednym z elementów założenia jest specjalnie zaprojektowana strona internetowa www.lhgroupairlines.com/ndc. Wszyscy partnerzy handlowi oraz klienci korporacyjni uzyskają tam informacje na temat oferty linii lotniczych Lufthansa Group NDC Smart Offer, obsługi oraz innych możliwości technologicznej i strategicznej współpracy. Nowa platforma internetowa jest dostępna w języku niemieckim i angielskim. Na całym świecie strona zostanie uruchomiona pod koniec tego roku.

Partnerzy handlowi zainteresowani bezpłatnym interfejsem internetowym SPRK mogą już teraz zarejestrować się na stronie wypełniając formularz i uzyskać dostęp do platformy rezerwacji i usług – podaje informacja prasowa grupy Lufthansa.

„Chcemy zapewnić naszym lokalnym agencjom turystycznym najlepsze możliwe rozwiązania. Nowy program partnerski NDC i jego strona internetowa są ważnym narzędziem. Stale rosnąca liczba partnerów już używa i czerpie korzyści z NDC Smart Offer” – ocenia wiceprezes ds. sprzedaży na region EMEA w Lufthansa Stefan Kreuzpaintner.

„Cieszymy się, że już wielu zaufanych partnerów turystycznych w Polsce podpisało umowy na dostęp do treści i mogą korzystać z naszych rozwiązań partnerskich NDC. Mamy nadzieję, że zalety w postaci cen i ofert jakie udostępniamy w programie, zachęcą ich do jeszcze częstszego korzystania z nowych rozwiązań” – dodaje manager sprzedaży Lufthansa Frank Wagner.