KLM rozpoczęły współpracę z WhatsAppem. Usługi KLM poprzez ten komunikator są wdrażane w kilku krajach. Klienci mogą dostawać za jego pośrednictwem informacje związane z lotem (potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, informacja o opóźnieniu lotu) i wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

Właściciel WhatsApp wzbogacił tę popularną aplikację dla klientów korporacyjnych o nowe funkcjonalności stworzone z myślą o biznesie. Firmy zyskują narzędzie do indywidualnego, bezpiecznego kontaktu z klientem, które jest powszechnie używane na co dzień przez miliard ludzi na świecie. Mogą łączyć się z użytkownikiem, przesyłać mu wiadomości tekstowe i dokumenty. Dzięki WhatsAppowi klienci KLM mają całą dobę wsparcie we wszelkich sprawach dotyczących podróży.

W ubiegłym roku KLM, jako pierwsza zainaugurowała obsługiwanie pasażerów przez komunikator Messenger, a czerwcu tego roku rozszerzyła ofertę o Twittera i popularny w Chinach WeChat. Poprzez ten ostatni od niedawna można również zapłacić za bilet.