KLM: Karta pokładowa przez WhatsAppa

materiały prasowe

KLM jako pierwsza linia lotnicza integruje swój serwis z aplikacją WhatsApp

KLM rozpoczęły współpracę z WhatsAppem. Usługi KLM poprzez ten komunikator są wdrażane w kilku krajach. Klienci mogą dostawać za jego pośrednictwem informacje związane z lotem (potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, informacja o opóźnieniu lotu) i wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

Właściciel WhatsApp wzbogacił tę popularną aplikację dla klientów korporacyjnych o nowe funkcjonalności stworzone z myślą o biznesie. Firmy zyskują narzędzie do indywidualnego, bezpiecznego kontaktu z klientem, które jest powszechnie używane na co dzień przez miliard ludzi na świecie. Mogą łączyć się z użytkownikiem, przesyłać mu wiadomości tekstowe i dokumenty. Dzięki WhatsAppowi klienci KLM mają całą dobę wsparcie we wszelkich sprawach dotyczących podróży.

W ubiegłym roku KLM, jako pierwsza zainaugurowała obsługiwanie pasażerów przez komunikator Messenger, a czerwcu tego roku rozszerzyła ofertę o Twittera i popularny w Chinach WeChat. Poprzez ten ostatni od niedawna można również zapłacić za bilet.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Betlej: W biurach podróży bez przełomu

Nie ma ciągle powyborczego ożywienia sprzedaży w biurach podróży. W tej sytuacji pozostało liczyć ...

Dżihadyści zniszczyli kolejne zabytki w Palmirze

Dżihadyści z Państwa Islamskiego uszkodzili fasadę rzymskiego amfiteatru w starożytnej Palmirze i zniszczyli Tetrapylon, ...

Floryda woli turystykę od ropy

Amerykańska administracja zdecydowała że u wybrzeży Florydy nie będzie odwiertów naftowych. Władze tego stanu ...

System przypomni, by zadzwonić do turysty

W Niemczech ma powstać system wsparcia sprzedaży dla agentów. Program będzie im co rano ...

Stany Zjednoczone i Chiny przodują w inwestycjach hotelarskich

Stany Zjednoczone i Chiny to kraje, w których powstaje najwięcej hoteli. Wśród miast z ...

Co czwarty niemiecki agent daje rabat

40 procent agentów, którzy wzięli udział w ankiecie portalu Reisevor9 mówi, że nigdy nie ...