Kraków Airport z 25-procentowym wzrostem

materiały prasowe

W lutym z usług krakowskiego lotniska skorzystało 451,6 tysiąca pasażerów. To o 89 tysięcy ludzi i 25 procent więcej niż w tym samym czasie w 2017 roku

– Trzy nowe połączenia: do Budapesztu (LOT), Odessy (YanAir) i Ammanu w Jordanii (Ryanair); zapowiedź zwiększenia częstotliwości lotów do Chicago do dwóch w tygodniu, otwarcie nowej wieży kontroli lotów przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej, a także Złoty Dźwigacz Kultury dla krakowskiego lotniska – to warte odnotowania wydarzenia minionego miesiąca na krakowskim lotnisku – wylicza, cytowany w komunikacie prasowym, Radosław Włoszek, prezes Kraków Airport.

Jak opisuje, pasażerowie coraz chętniej korzystają z połączenia do Kijowa oferowanego przez Ukraine International Airlines. Wskaźnik zajętych miejsc wzrósł w tym przypadku o 13 punktów procentowych. W lutym wzrosła też liczba miejsc oferowanych na dotychczasowych trasach, m.in. do Kopenhagi i Sztokholmu, oferowanych przez linie SAS i Norwegian.

Łącznie w ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2018 roku krakowskie lotnisko obsłużyło 892,2 tysiąca pasażerów, o 22 procent więcej niż w tym samym czasie w 2017 roku.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ministerstwo Rozwoju: Tarcza branżowa będzie rozszerzona na grudzień i styczeń

– Przedsiębiorcy objęci tarczą branżową będą zwolnieni z opłacania składek ZUS również za grudzień ...

Hostel a&o w berlińskiej dzielnicy Mitte

Hostele a&o – kolejny cel to Florencja

Hostel a&o ma się otworzyć w stolicy Toskanii za rok. Będzie to pierwszy w ...

Ukraińcy i Polacy częściej przyjeżdżają do Czech

W trzecim kwartale tego roku w obiektach zbiorowego zakwaterowania w Czechach zanocowało 4,5 miliona ...

Horała: Wznawiamy loty. W samolotach zostaną puste fotele

Od 1 czerwca rozpoczną się ponownie loty krajowe, w drugiej i trzecie fazie, loty ...

W biurach podróży 60 procent więcej klientów

Nie tylko nie maleje zainteresowanie zakupem wyjazdów z biurami podróży, ale wręcz rośnie. Ostatni ...

Brytyjski TUI docenia agentów

Stacjonarne agencje turystyczne to wartościowy i stabilny kanał sprzedaży – uważa szef brytyjskiego TUI. ...