Singapore Airlines dopasowują ofertę do pasażera

Materiały prasowe

Linie lotnicze Singapore Airlines wdrożyły system Amadeus Altéa NDC i rozwiązanie Amadeus Anytime Merchandising. Ma to przyspieszyć transformację cyfrową i udoskonalić narzędzia sprzedaży detalicznej

Amadeus Altéa NDC to stworzone przez firmę Amadeus rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania rezerwacji, zakupu i obsługi, zgodnych ze standardem NDC – pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

NDC (New Distribution Capability) to opracowany przez IATA nowy standard dystrybucji produktów oferowanych przez linie lotnicze, znoszący ograniczenia dotychczasowych kanałów dystrybucyjnych. NDC umożliwia liniom lotniczym różnicowanie produktów i usług z zachowaniem przejrzystości oferty tak, aby pasażer mógł wybrać tę najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Czytaj też: „Amadeus dostał nowy certyfikat”.

Amadeus Anytime Merchandising (AAM) pomaga natomiast zwiększać przychody poprzez tworzenie spersonalizowanych ofert turystycznych, obejmujących dodatkowe usługi związane z przelotem i pobytem, na przykład noclegi, wypożyczenie samochodu czy ubezpieczenie. Z pomocą sztucznej inteligencji AAM dostosowuje ceny biletów i dodatkowych usług do konkretnej osoby i okoliczności. Przewoźnik może przedstawiać podróżnym te oferty w kanałach bezpośrednich i pośrednich.

– Wdrożenie systemu Amadeus Altéa NDC i rozwiązania Amadeus Anytime Merchandising zmieni sposób tworzenia ofert, sprzedaży produktów i usług oraz obsługi we wszystkich kanałach, a liniom Singapore Airlines pozwoli utrzymać status pioniera w sprzedaży detalicznej i merchandisingu ukierunkowanego na klienta – mówi wiceprezes firmy Amadeus ds. linii lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku Cyril Tetaz, cytowany w komunikacie.

Amadeus pracuje również nad integracją treści NDC z platformą usług turystycznych Amadeus Travel Platform, aby udostępnić biurom podróży dostęp do treści NDC, a tym samym umożliwić im prostą i szybką obsługę podróżnych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rosja – polscy turyści uwięzieni po powodzi

Kilkuset turystów, w tym z Polski, utknęło w górach Kaukazu w wyniku powodzi błotnych ...

Turystyczne hity i kity 2019 roku

Co zdarzyło się dobrego, a co psuło nam humory w turystyce w minionym roku? ...

Lufthansa do pasażerów: Weźcie kanapki na drogę

Pasażerowie Lufthansy odlatujący 2 grudnia z Frankfurtu, Monachium, Duesseldorfu, Kolonii, Stuttgartu i Berlina nie ...

Pierwszy Polak we władzach HOTREC

Pierwszy raz do władz międzynarodowej organizacji hotelarzy wszedł przedstawiciel polskiej branży, wiceprezes IGHP Julian ...

W biurach podróży ceny pną się mozolnie

W ostatnim tygodniu nie tylko rosła – ponad zeszłoroczne rekordowe wyniki – sprzedaż w ...

Rekordowy rok dla turystyki w Japonii

Kraj Kwitnącej Wiśni odnotował w 2016 roku o 22 procent więcej turystów zagranicznych niż ...