Singapore Airlines dopasowują ofertę do pasażera

Materiały prasowe

Linie lotnicze Singapore Airlines wdrożyły system Amadeus Altéa NDC i rozwiązanie Amadeus Anytime Merchandising. Ma to przyspieszyć transformację cyfrową i udoskonalić narzędzia sprzedaży detalicznej

Amadeus Altéa NDC to stworzone przez firmę Amadeus rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania rezerwacji, zakupu i obsługi, zgodnych ze standardem NDC – pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

NDC (New Distribution Capability) to opracowany przez IATA nowy standard dystrybucji produktów oferowanych przez linie lotnicze, znoszący ograniczenia dotychczasowych kanałów dystrybucyjnych. NDC umożliwia liniom lotniczym różnicowanie produktów i usług z zachowaniem przejrzystości oferty tak, aby pasażer mógł wybrać tę najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Czytaj też: „Amadeus dostał nowy certyfikat”.

Amadeus Anytime Merchandising (AAM) pomaga natomiast zwiększać przychody poprzez tworzenie spersonalizowanych ofert turystycznych, obejmujących dodatkowe usługi związane z przelotem i pobytem, na przykład noclegi, wypożyczenie samochodu czy ubezpieczenie. Z pomocą sztucznej inteligencji AAM dostosowuje ceny biletów i dodatkowych usług do konkretnej osoby i okoliczności. Przewoźnik może przedstawiać podróżnym te oferty w kanałach bezpośrednich i pośrednich.

– Wdrożenie systemu Amadeus Altéa NDC i rozwiązania Amadeus Anytime Merchandising zmieni sposób tworzenia ofert, sprzedaży produktów i usług oraz obsługi we wszystkich kanałach, a liniom Singapore Airlines pozwoli utrzymać status pioniera w sprzedaży detalicznej i merchandisingu ukierunkowanego na klienta – mówi wiceprezes firmy Amadeus ds. linii lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku Cyril Tetaz, cytowany w komunikacie.

Amadeus pracuje również nad integracją treści NDC z platformą usług turystycznych Amadeus Travel Platform, aby udostępnić biurom podróży dostęp do treści NDC, a tym samym umożliwić im prostą i szybką obsługę podróżnych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ministerstwo Rozwoju: Pilny komunikat dla organizatorów turystyki i podróżnych

Otrzymaliśmy właśnie „pilny komunikat dla organizatorów turystyki i podróżnych” z biura prasowego Ministerstwa Rozwoju, ...

Biuro podróży ETI zaczyna z trzyosobową załogą

Aleksandra Kusto i Piotr Jedlicki tworzą, obok dyrektora Kamila Kuraka, zespół startującego w Polsce ...

Dwaj turyści zmarli w nieczynnej sztolni

W sztolni pokopalnianej w rejonie miejscowości Nowe Czaple w województwie lubuskim odnaleziono ciała dwóch ...

Tunezja się zastanawia, czy opodatkować turystów

W przyszłym roku w Tunezji może pojawić się podatek turystyczny. Od gości pobieraliby go ...

Biuro podróży Aktywni+ niewypłacalne. Właściciel zniknął

Marszałek Mazowsza ogłosił dzisiaj niewypłacalność biura podróży Aktywni+ z Warszawy. Dlaczego marszałek, a nie ...

z FlixBusem do Amsterdamu i Gdyni

Nowe miasta na mapie FlixBusa i pierwszy w Polsce stacjonarny FlixShop Startują nowe połączenia ...