Singapore Airlines dopasowują ofertę do pasażera

Materiały prasowe

Linie lotnicze Singapore Airlines wdrożyły system Amadeus Altéa NDC i rozwiązanie Amadeus Anytime Merchandising. Ma to przyspieszyć transformację cyfrową i udoskonalić narzędzia sprzedaży detalicznej

Amadeus Altéa NDC to stworzone przez firmę Amadeus rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania rezerwacji, zakupu i obsługi, zgodnych ze standardem NDC – pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

NDC (New Distribution Capability) to opracowany przez IATA nowy standard dystrybucji produktów oferowanych przez linie lotnicze, znoszący ograniczenia dotychczasowych kanałów dystrybucyjnych. NDC umożliwia liniom lotniczym różnicowanie produktów i usług z zachowaniem przejrzystości oferty tak, aby pasażer mógł wybrać tę najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Czytaj też: „Amadeus dostał nowy certyfikat”.

Amadeus Anytime Merchandising (AAM) pomaga natomiast zwiększać przychody poprzez tworzenie spersonalizowanych ofert turystycznych, obejmujących dodatkowe usługi związane z przelotem i pobytem, na przykład noclegi, wypożyczenie samochodu czy ubezpieczenie. Z pomocą sztucznej inteligencji AAM dostosowuje ceny biletów i dodatkowych usług do konkretnej osoby i okoliczności. Przewoźnik może przedstawiać podróżnym te oferty w kanałach bezpośrednich i pośrednich.

– Wdrożenie systemu Amadeus Altéa NDC i rozwiązania Amadeus Anytime Merchandising zmieni sposób tworzenia ofert, sprzedaży produktów i usług oraz obsługi we wszystkich kanałach, a liniom Singapore Airlines pozwoli utrzymać status pioniera w sprzedaży detalicznej i merchandisingu ukierunkowanego na klienta – mówi wiceprezes firmy Amadeus ds. linii lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku Cyril Tetaz, cytowany w komunikacie.

Amadeus pracuje również nad integracją treści NDC z platformą usług turystycznych Amadeus Travel Platform, aby udostępnić biurom podróży dostęp do treści NDC, a tym samym umożliwić im prostą i szybką obsługę podróżnych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotnisko Chopina: W 2018 roku mieliśmy 12,7 procent wzrostu

Lotnisko Chopina obsłużyło w 2018 roku 17,76 mln pasażerów. To o 12,7 procent więcej ...

Biuro podróży wyśle na egzotyczne wakacje i na weekend w kraju

Niemieckie biuro podróży DER Touristik chce, by jego sklepy były nie tylko miejscem, w ...

Maroko musi się bardziej postarać

Maroko potrzebuje więcej połączeń lotniczych z Europą i nowych hoteli – postulują przedstawiciele niemieckiej ...

Hilton świętuje 10 lat obecności w Polsce

Nasza sieć mocno rozwinęła się w Polsce. Mamy więcej hoteli w budowie niż jakakolwiek ...

PIT i Rainbow w koalicji na rzecz zniesienia wiz do USA

– Taki ruch zaowocowałby znacznym wzrostem obrotów polskich biur turystyki wyjazdowej, specjalizujących się w ...

Hotel MGallery by Sofitel powstanie we Wrocławiu

Wmurowano kamień węgielny pod hotel na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu. Pięciogwiazdkowy obiekt, który ma ...