Bardzo dobry sierpień lotniska w Zielonej Górze

Materiały prasowe

W sierpniu liczba pasażerów, którzy odlecieli z Zielonej Góry, wzrosła o 138 procent w porównaniu z tym samym miesiącem zeszłego roku i wyniosła 4,5 tysiąca

W sierpniu Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił 4,5 tysiąca pasażerów – o 2,6 tysiąca, czyli 138 procent więcej niż w ósmym miesiącu zeszłego roku – podaje zarządzające lotniskiem Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”. Liczba operacji lotniczych przekroczyła 230, podczas gdy rok temu było ich ponad 100.

Czytaj też: „Rekordowy lipiec lotniska w Babimoście”.

Na tak dobre wyniki wpłynęło podwojenie przez LOT liczby rejsów między Zieloną Górą a Warszawą. Z Babimostu do stolicy można dostać się rano i wieczorem w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek. We środę i w niedzielę przewoźnik lata raz dziennie. W sierpniu pasażerowie mogli również podróżować Onur Airem do tureckiej Antalyi.

Zobacz także: „Coral Travel podnosi wyniki Zielonej Góry”.

Od początku roku lotnisko obsłużyło ponad 20 tysięcy pasażerów i zrealizowało ponad 1,2 tysiąca operacji lotniczych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ewa Pawlak-Lewandowska kierowała departamentem turystyki od marca 2018 roku.

Ewa Pawlak-Lewandowska odwołana z departamentu turystyki

Dyrektor departamentu turystyki w Ministerstwie Rozwoju Ewa Pawlak-Lewandowska została odwołana ze stanowiska. Na razie ...

Emirates szuka pracowników w Warszawie

Linia lotnicza Emirates szuka nowych członków załogi pokładowej. Kandydatów zapraszają do warszawskiego Novotelu na ...

Z Sun & Funa do Polskiej Izby Turystyki

Wiesława Przybylska, do niedawna dyrektor marketingu w biurze podróży Sun & Fun, stanie na ...

Polacy gotowi wydać dużo na wakacje

40,1 procent miesięcznej pensji wydadzą na urlop Polacy. To – jak pokazuje badanie zachowań ...

Madryt otworzy restauracje

Reżim kwarantanny w Madrycie zostanie złagodzony w poniedziałek. Od 25 maja mieszkańcy będą mogli ...

Komisja Europejska: Portale turystyczne okłamują klientów

Kontrola internetowych portali turystycznych ujawniła, że dwie trzecie z nich podaje konsumentom nieprawdziwe informacje, ...