Szef marketingu odchodzi z Ryanaira

Fot. Bloomberg

Szef działu marketingu Ryanaira, który kierował działaniami usprawniającymi obsługę klientów, odchodzi z końcem kwietnia po sześciu latach pracy.

Kenny Jacobs zaczął pracę w irlandzkiej linii lotniczej na początku 2014 roku, był inicjatorem programu poprawy obsługi klientów „Always Getting Better” (Być zawsze lepszym), dostał zadanie dostosowania portalu przewoźnika do indywidualnych potrzeb podróżujących. – Spędzę lato z rodziną, a potem podejmę nowe wyzwanie – powiedział agencji Reuters Jacobs.

ZOBACZ TAKŻE: Sąd: Ryanair łamie prawa litewskich konsumentów

Prezes Michael O’Leary oświadczył w komunikacie, że za kadencji Jacobsa doszło do cyfrowego przekształcenia firmy i obsługi klientów. W tym czasie Ryanair zwiększył z 20 do ponad 30 procent przychody z usług dodatkowych, jak rezerwowanie konkretnych miejsc i przewóz dodatkowego bagażu. „Kenny jest twórcą wielu usprawnień w obsłudze klientów, wprowadzonych w ostatnich latach, które były podstawą naszego wzrostu i ewolucji” – stwierdził prezes linii.

Jacobs odchodzi w czasie, gdy przewoźnik zmienia strukturę organizacyjną – powstanie kilka mniejszych filii z prezesami podlegającymi O’Leary’emu. Miesiąc wcześniej odszedł z Ryanaira do easyJeta dyrektor operacyjny Peter Bellew. Na zmianę pozwolił mu werdykt sądu, że w tym wypadku nie ma zastosowania klauzula zabraniająca przechodzić mu przez 12 miesięcy do konkurencji.

CZYTAJ TEŻ: Ryanair zwalnia pilotów, prezes dostaje premię

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

13 ofiar śmiertelnych po zamachu w Barcelonie

Co najmniej 13 osób zginęło, a ponad 50 zostało rannych w dzisiejszym zamachu z ...

Wakacje.pl: Rodziny znowu jeżdżą do Egiptu

W pierwszej połowie lata na wakacje za granicę wyjechało o 46 procent więcej dzieci ...

Linie lotnicze już nie polecą do Tajwanu

Zdecydowana większość światowych linii lotniczych ugięła się przed żądaniem Pekinu i usunęła ze stron ...

Albania napędza wczesną sprzedaż wakacji

O 60 procent wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem liczba Polaków, którzy w biurach ...

Niemcy – apetyt na rejsy wycieczkowe rośnie

Ceny rejsów statkami wycieczkowymi spadają, ale przychody z tego segmentu turystyki rosną – tak ...

Dziesięciu chętnych na prezesa POT

We wtorek minął termin zgłaszania się kandydatów na prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Swoje kandydatury ...