Szef marketingu odchodzi z Ryanaira

Fot. Bloomberg

Szef działu marketingu Ryanaira, który kierował działaniami usprawniającymi obsługę klientów, odchodzi z końcem kwietnia po sześciu latach pracy.

Kenny Jacobs zaczął pracę w irlandzkiej linii lotniczej na początku 2014 roku, był inicjatorem programu poprawy obsługi klientów „Always Getting Better” (Być zawsze lepszym), dostał zadanie dostosowania portalu przewoźnika do indywidualnych potrzeb podróżujących. – Spędzę lato z rodziną, a potem podejmę nowe wyzwanie – powiedział agencji Reuters Jacobs.

ZOBACZ TAKŻE: Sąd: Ryanair łamie prawa litewskich konsumentów

Prezes Michael O’Leary oświadczył w komunikacie, że za kadencji Jacobsa doszło do cyfrowego przekształcenia firmy i obsługi klientów. W tym czasie Ryanair zwiększył z 20 do ponad 30 procent przychody z usług dodatkowych, jak rezerwowanie konkretnych miejsc i przewóz dodatkowego bagażu. „Kenny jest twórcą wielu usprawnień w obsłudze klientów, wprowadzonych w ostatnich latach, które były podstawą naszego wzrostu i ewolucji” – stwierdził prezes linii.

Jacobs odchodzi w czasie, gdy przewoźnik zmienia strukturę organizacyjną – powstanie kilka mniejszych filii z prezesami podlegającymi O’Leary’emu. Miesiąc wcześniej odszedł z Ryanaira do easyJeta dyrektor operacyjny Peter Bellew. Na zmianę pozwolił mu werdykt sądu, że w tym wypadku nie ma zastosowania klauzula zabraniająca przechodzić mu przez 12 miesięcy do konkurencji.

CZYTAJ TEŻ: Ryanair zwalnia pilotów, prezes dostaje premię

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Więcej letnich lotów Ryanaira z Polski do Kijowa

Irlandzki przewoźnik od końca marca będzie częściej latał z Modlina i Gdańska do Kijowa. ...

Turyści wybierali Burgas, Kretę, Rodos i Majorkę

W lipcu z warszawskiego lotniska odprawiło się 444 tysiące pasażerów, o 76,9 procent mniej ...

Gowin: Turystyka musi poczekać kilka tygodni

Tutaj musimy się uzbroić w cierpliwość na co najmniej kolejne tygodnie – tak wicepremier ...

Grecka wyspa Poros objęta reżimem sanitarnym

Grecki Urząd ds. Ochrony Ludności wprowadził na wyspie Poros zaostrzone przepisy sanitarne. To reakcja ...

Exim Tours motorem wzrostu DER Touristik

Obroty Grupy DER Touristik za zeszły rok wyniosły 6,7 miliarda euro i były o ...

Grecja – dwie ofiary gorączki Zachodniego Nilu

Dwie osoby zmarły w Grecji na gorączkę Zachodniego Nilu, a u 12 kolejnych stwierdzono ...